Навчальна практика «Навчання через гру» здобувачів першого (бакалаврського рівня) вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта»
Важливим критерієм підготовки майбутнього вихователя ЗДО є проходження практики. Саме у безпосередньому контакті з дітьми та вихователями студенти перевіряють свою професійну підготовку, визначаються із доцільністю обраної спеціальності. Навчальна практика «Навчання через гру» проводиться в кінці 2 курсу. В її завдання входить: познайомитись з групою практики, організацією освітнього процесу, режимом роботи групи, з груповою кімнатою, її обладнанням, особливостями розвивального середовища для дітей, визначити й описати роль педагога в ігровій діяльності дітей, провести ігри, руханки, фрагменти занять з урахуванням ігрового та діяльнісного підходів.
Як свідчать результати практики та карта рефлексії під час цієї практики студенти навчились: налагоджувати контакт з дітьми; покращили здатність слухати й спілкуватись з дітьми та колегами; розпізнавати індивідуальні потреби та особливості кожної дитини, адаптуючи навчальний матеріалів відповідно до цих потреб; ефективно планувати й проводити заняття, враховуючи вікові особливості дітей; отримали цінні поради від досвідчених вихователів що сприяло їх професійному зростанню.
Свої особисті враження та результати практики студенти представили в презентаціях.
Матеріали надані керівником практики професором,
завідуючою кафедрою дошкільної та початкової освіти Котелянець Н.В.