Студенти-художники 4 курсу факультету педагогіки психології та мистецтв Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка, під керівництвом доцента Гарбузенко Л.В. реалізовують творчий проєкт «Перехід». Розмальовують стіни підземного переходу, які з’єднують два корпуси закладу.
Read more ...
11 травня 2023 року на засіданні Спеціалізованої вченої ради Д 23.053.02 Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка відбувся захист дисертаційного дослідження на тему "Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх дипломатів як інтелектуального ресурсу держави" на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук Балануци Олександра Олександровича.
4 травня 2023 р. у рамках базового етапу профорієнтаційної роботи старший викладач кафедри психології та соціальної роботи ЦДУ імені Володимира Винниченка, кандидат психологічних наук, доцент Близнюкова О.М. провела зустріч із учнями випускних класів КЗ «Академічна гімназія Кропивницької міської ради». Представляючи факультет педагогіки, психології та мистецтв, Близнюкова О.М. наголосила на можливостях для професійного й особистісного розвитку, які відкриває перед здобувачами освіти навчання в Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка.
Студенти спеціальності 013 Початкова освіта, проводячи підсумки «Виробничої практики у школі» на звітній конференції ділилися своїми враженнями, здобутками, обмінювалися досвідом, розповідали про цікаві лайфхаки. Всі студенти підготували відеоролики про свій досвід перебування в школі. Кожне відео з педагогічної практики – це маленька історія життя, яка наповнена емоціями, кропіткою працею, переживаннями, маленькими поразками і, звісно, успіхами та щасливими моментами.
Практикою доведено, що реалізація надзвичайно важливого дидактичного принципу індивідуалізації та диференціації навчання в умовах звичайного класу залежить від великого бажання педагога навчити кожного учня. А для цього вчителю необхідно володіти багатоваріантністю методик, умінням організувати навчання одночасно на різних рівнях складності.