Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Євроінтеграційний підхід у підготовці студентів

Євроінтеграційний підхід у підготовці студентів

17 листопада у межах розгляду освітніх програм підготовки студентів відбулася зустріч з колегами із Польщі: керівником фонду «Дитина і сім’я», Радником з питань соціальної політики в Республіці Польща - Томашем Полковським, який разом із дружиною пані Агнешкою нещодавно отримали нагороду від президента Польщі Анджея Дуди, та директоркою комунальної установи «Волинський обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей" Йовик Галиною Володимирівною, яка високо оцінила підготовку студентки 4 курсу спеціальності 013 Початкова освіта Павленко Марії у польському закладі від початку війни.

Головними посилами для українських студентів стали важливість дотримання ідеї гуманізму, віри в прогрес у долі кожної дитини та родини, професіоналізм, опанування мовами європейської спільноти, збереження вогника дитинства в душі, оптимізм, любов до дітей, навички емпатії, компетентності в організації ігрової та освітньої діяльності дітей різного віку, прагнення до дій, сталого розвитку й міжособистісної колегіальної підтримки, усвідомлення високих стандартів до фахової підготовки сучасного професіонала у будь-якій галузі.

За ініціативи заступника декана факультету педагогіки, психології та мистецтв Наталі Андросової студенти різних спеціальностей бакалаврського та магістерського рівнів освіти дізналися про реформування й організацію системи освіти в Польщі, перспективи професійної реалізації випускників факультету педагогіки, психології та мистецтв ЦДПУ імені В. Винниченка.

Розглянули:

- питання соціальної політики щодо дітей, які мають статус сироти чи позбавлених батьківського піклування, реформування інтернатних закладів на систему прийомних сімей, будинків сімейного типу та патронатні сім'ї;

- адаптації дітей, що вимушено переселилися за межі України й здобувають освіту в польських школах;

- вимоги до вчителя й вихователя, психолога, соціального педагога у системі польської освіти;

- відповідність підготовки українських студентів європейським стандартам.

Інформацію підготувала заступник декана
з виховної та профорієнтаційної роботи Наталя Андросова