Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет освітніх наук та мистецтв

Проведення відкритої лекції

Аналіз відкритої лекції
з навчальної дисципліни «Методика виховної роботи»
проведеної к.п.н., доценткою Андросовою Наталею Миколаївною
21 жовтня 2025 р. для здобувачів
першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, групи ПО23б, курсу 3
Тема лекції: Методика проведення дитячих ранків і свят. Дитяче свято як масовий захід.

Завдання лекції і її реалізація:

розкрито основні поняття щодо особливостей композиції сценарію дитячого свята; вимоги до організації і проведення масових заходів для дітей різного віку; інтеграція в сценарій свята й напрямки Edutainment для початкової школи; креативні підходи до створення сюжетної лінії, назв свят, вибудови характерів персонажів свята.

Методика викладання матеріалу і його зв’язок із матеріалом попередніх лекцій

лекторка надала слухачам необхідну інформацію щодо теми, її значення, основних визначень, а також тих матеріалів, що підлягають самостійному вивченню й аналізу; вказала на зв’язок лекційного матеріалу з відповідними завданнями практичних робіт.

Виділення вступної, основної і заключної частини лекції

лекція відповідає робочій програмі навчальної дисципліни і кінцевій меті предмету; тема лекції інтегрована у поточний курс.

Застосування наочності, технічних засобів навчання

використано роздатковий матеріал (таблиці)

Ефективність використання лекційного часу, контакт з аудиторією, стиль викладу лекції, можливість конспектування, створення проблемних ситуацій навчання

лекторка добре володіє як самим матеріалом, що викладається, так і засобами риторики, вміє при необхідності провести відновлення уваги аудиторії. Слід відзначити добре володіння лекторкою мовними засобами, схильність до доцільного гумору та засобів залучення слухачів до діалогу.

Професійна спрямованість лекції

оскільки предмет викладається у семестрі, коли розпочинається написання курсових робіт з педагогіки та у період між навчальними практиками, то має певне інтегрування у подальшу виробничу й наукову діяльність майбутніх вчителів початкових класів.

Відвідуваність студентами лекції, наявність конспектів

лекторка дотримується демократичного стилю спілкування, не наполягає на необхідності ведення конспекту, але активно залучає здобувачів до участі у дискусії й наголошує, що прослухана інформація є запорукою якісного виконання завдань.

Висновки, пропозиції, рекомендації

Рекомендується лектору подумати про можливість застосування технічних засобів навчання.

Присутні на відкритій лекції: Котелянець Н.В., д.п.н., професор; Радул О.С., д.п.н., професор; Баранюк І.Г., к.п.н., доцент.

З аналізом ознайомлена  Андросова Н.М., к.п.н., доцент.