Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Шевченківські читання

Нещодавно на факультеті педагогіки та психології відбувся вечір творчості великого сина нашого народу – Тараса Шевченка. А проходив захід у формі змагання між групами за краще виконання. Оцінювання відбувалось за такими критеріями, як артистичність, костюми, вміння триматися на сцені, музичний супровід та відповідність викладу змісту.

Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв

400 років українському театру

21 березня в Кіровоградській обласній бібліотеці для юнацтва імені Є. Маланюка відбулася зустріч із відомим театрознавцем, письменником, театральним педагогом, режисером, актором, драматургом, перекладачем п’єс, критиком, експертом, видатним українцем, професором, та просто чудовою людиною – Василем Васильовичем Неволовим.

Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв

Готуємося до практики в умовах Нової української школи

2 квітня 2019 року студенти 34 та 15 груп факультету педагогіки та психології ЦДПУ ім. В. Винниченка спеціальностей «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта» у межах програм навчальних дисциплін «Методика навчання української мови та літературного читання», «Педагогіка» та «Педагогічні технології в початковій школі» ознайомились із досвідом упровадження в початкову школу проекту НУШ (на базі НВО ЗОШ № 17).

Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв

Від педагогічної практики до майбутньої професії

Щороку студенти спеціальності Початкова освіта проходять педагогічну практику в кращих шкільних навчальних закладах міста Кропивницького. Практикою керує методист з педагогіки доцент кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти І. Г. Баранюк.

Педагогічна практика здобувачів вищої освіти

Педагогічна практика здобувачів вищої освіти – це один з важливих етапів процесу становлення майбутнього вчителя дефектолога. Вона є невід’ємною частиною цілісної системи підготовки студентів до професійної педагогічної діяльності і проводиться з відривом від навчання.