Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Обговорення ОПП «Початкова освіта та Організація виховної роботи» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта

Ключовим завданням реформи вищої освіти є залучення зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів до розроблення та обговорення освітніх програм. У зв’язку з цим відбувалося обговорення освітньо-професійної програми «Початкова освіта та Організація виховної роботи» першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 013 Початкова освіта у очному і дистанційному форматі.

Студенти факультету педагогіки, психології та мистецтв поставили виставу-казку «Срібна дівчинка»

Студенти факультету педагогіки, психології та мистецтв, а саме: музиканти, художники, хореографи – презентували проєкт за мотивами дитячої опери Є.Карпенка "Срібна дівчинка". Керівник – доцентка кафедри мистецької освіти Жанна Колоскова.

Обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» першого бакалаврського рівня за спеціальністю 012 Дошкільна освіта

Відбулося обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» першого бакалаврського рівня за спеціальністю 012 Дошкільна освіта у очному і дистанційному форматі.

Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Формування професійної компетентності сучасного педагога засобами освіти: історико-методичний аспект»

На запрошення нашого партнера КЗ «Харківської гуманітарно-педагогічної академії» ХОР 15 грудня 2023 року викладачі кафедри дошкільної та початкової освіти взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції «Формування професійної компетентності сучасного педагога засобами освіти: історико-методичний аспект»

Обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» першого магістерського рівня за спеціальністю 012 Дошкільна освіта

З 27 листопада по 6 грудня 2023 року відбувалося обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» другого магістерського рівня за спеціальністю 012 Дошкільна освіта в очному та дистанційному форматі.