Корекційно-реабілітаційна практика студентів – майбутніх соціальних працівників – була успішною й корисною
Студенти групи СР16Б спеціальності «Соціальна робота» успішно завершили корекційно-реабілітаційну практику. Свої знання, уміння компетентності у соціальній сфері, зрештою, натхнення вони застосовували й перевіряли на професійність у таких навчально-виховних закладах та соціальних службах: Комунальний заклад «Дитячий будинок «Наш дім» Інклюзивно-ресурсний центр управління освіти міської ради міста Кропивницького, Кіровоградський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Кіровоградський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Філія Державної установи «Центр пробації».
Студенти-практиканти працювали дуже сумлінно, усвідомлюючи специфіку й важливість реалізації соціально-педагогічної роботи в закладах соціальної сфери. Інтегрований характер практики передбачав дослідницьку, діагностичну діяльність, а також корекційну та реабілітаційну творчу соціально-педагогічну роботу. Паралельно знайомилися з роботою соціального педагога, здійснювали виховну роботу як з дитячим колективом так і з окремими клієнтами установ, під керівництвом соціального педагога-методиста закладу. Отже, роботи було вдосталь!
Практиканти провели первинне обстеження, вивчали особистісні риси вихованців, методично грамотно застосовували технології організації індивідуальної роботи, організували й провели «круглий стіл», тренінги, лекції, розробили Програми організації дозвілля й «Вихідного дня». Одним словом, активно працювали з різними категоріями дітей – сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, дітьми з вадами розвитку, дітьми-інвалідами тощо.
Практиканти виявили креативність, ініціативність, самостійність й фахову компетентність, вони чітко дотримувалися етичних норм професійної діяльності під час роботи з клієнтами. Зрештою, наші студенти отримали позитивну характеристику баз практики.
Отож, подальших успіхів у професійному зростанні!
Матеріал підготувала ст. викл. Руденко Ю.Ю.
- Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв