pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Звіт про конференцію з педагогічної практики

30 вересня відбулася настановна конференція з педагогічної практики для студентів V курсу. Із вступним словом до студентів звернувся завідувач кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти професор Мельничук С.Г.

Керівники практики Баранюк І.Г. та Прибора Т.О. ознайомили студентів із розподілом та завданнями виробничої практики : « Навчально-виховна робота в початкових класах».

Завдання практики:

  1. Продовження формування професійно-педагогічних умінь студентів з
    проведення різних форм навчально-виховної роботи.
  2. Продовження роботи з формування соціально-психологічних якостей і
    властивостей особистості майбутнього вчителя, які будуть сприяти
    успішному виконанню педагогічної діяльності.
  3. Надання можливості студентам виявити себе як гарного спеціаліста для
    можливого подальшого працевлаштування в закладі, де проходить
    практику.
  4. Впровадження в навчальний процес сучасних технологій навчання.

Студентам-практикантам потрібно виконати такі види роботи:

  1. Проведення студентами всіх видів роботи вчителя, вихователя (студенти
    повинні самостійно розробляти й проводити уроки з усіх предметів початкової
    школи, проводити виховну роботу з класом, а також позакласні заходи, виховні заходи.
  2. Проведення спостережень за використанням учителем методів навчання та
    виховання на різних етапах організації навчально-пізнавальної діяльності учнів
    та виховної роботи з ними.
  3. Підготовка й проведення уроків з усіх предметів початкової школи протягом
    двох тижнів та виготовлення до їхнього проведення наочності.)
  4. Перевірка учнівських зошитів кожного дня.
  5. Проведення індивідуальної роботи з учнями в позаурочний час.
  6. Виконання завдань з психології.
  7. 7. Виконання індивідуального завдання науково-дослідного характеру за змістом, обговореним із керівником практики й вчителем (керівником методичного об'єднання, директором школи):
  • написання статті за результатами дослідження та практики;
  • складання власного портфоліо.

Викладачі- методисти ознайомили студентів із вимогами та завданнями з окремих предметів.

Матеріали підготувала ст. викладач кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Баранюк І.Г.