Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Звітна студентська наукова конференція

Секція методик початкового навчання у рамках тижня студентської науки в університеті провела засідання звітної студентської наукової конференції. Керівник секції – кандидат філологічних наук, доцент Скляренко В. Г., секретар – студентка ІV курсу Рудницька Оксана.
З вступним словом виступив доцент Скляренко В. Г., який ознайомив учасників конференції з програмою та формою проведення засідання.

З доповідями виступили студенти четвертого курсу, які досліджували актуальні для сучасної початкової школи проблеми теоретико-методичного спрямування, а саме:

1. Формування навичок швидкого читання в учнів початкових класів
Студентка ІV курсу Ступнікова Анжела
Науковий керівник – доцент Жигора І.В.

2. Формування мовленнєвого етикету у молодших школярів
Студентка ІV курсу Ларіонова Ірина
Науковий керівник – доцент Афанасьєва Л.І.

3.Міжпредметні зв’язки на уроках української мови в початковій школі.
Студентка ІV курсу Алейнікова Юлія
Науковий керівник – доцент Афанасьєва Л.І.

4.Оцінювання навчальних досягнень на уроках читання.
Студентка ІV курсу Дугіна Тетяна
Науковий керівник – доцент Горська О.О.

5.Методика формування в учнів молодших класів уявлення про стилі мови.
Студентка ІV курсу Жовна Світлана
Науковий керівник – доцент Кіндей Л. Г.

6.Методика аналізу художніх творів на уроках читання в початкових класах.
Студентка ІV курсу Алексєєва Анна
Науковий керівник – доцент Кіндей Л. Г.

7.Використання наочності на уроках рідної мови в початкових класах
Студентка ІV курсу Титаренко Лілія
Науковий керівник – доцент Потєха Л. І.

8.Контроль та перевірка засвоєних знань, умінь та навичок учнів початкових класів.
Студентка ІV курсу Іванова Інна
Науковий керівник – доцент Потєха Л. І.

9.Етимологічний аналіз як прийом збагачення словникового запасу та поліпшення грамотності учнів початкових класів.
Студентка ІV курсу Рудницька Оксана
Науковий керівник – доцент Скляренко В.Г.

10.Методика розв’язування нестандартних задач у початкових класах.
Студентка ІV курсу Білоус Марина
Науковий керівник – доцент Фадєєва Т.О.

Студенти четвертого курсу у своїх виступах рунтовно виклали основні теоретичні положення досліджень на основі сучасних напрямів розвитку педагогіки початкової освіти, вказали на концептуальні основи організації експериментальної частини дослідження та сформулювали висновки щодо результатів проведеного дослідження. Так, студентка Ларіонова Ірина, виклала цілісну теоретико-методичну теорію формування мовленнєвого етикету в учнів початкових класів. Студентка гр. 41 Білоус Марина, досліджуючи проблему методичного забезпечення процесу розв’язування нестандартних задач з математики у початкових класах, вказала на причини та труднощі молодших школярів у роботі з нестандартними задачами, розповіла про власний досвід проведення експерименту з учнями четвертого класу та проілюструвала результати дослідження за допомогою мультимедійних засобів.

Виступи студентів за результатами досліджень супроводжувалися запитаннями викладачів та студентів, які були слухачами та учасниками звітної студентської наукової конференції.
Доцент Скляренко В. Г., завершуючи засідання секції методик початкового навчання на звітній студентській науковій конференції, вказав на належний рівень дослідно-експериментальної роботи студентів четвертого курсу.

Матеріали подала доцент Фадєєва Т.О.