Заклад дошкільної освіти у два кроки
(залучення стейкхолдерів до практичних занять з дисципліни «Педагогіка дошкільна»)
У межах вивчення предмету «Педагогіка дошкільна» з теми «Сюжетно-рольові ігри дітей в дошкільному закладі» доцент Прибора Т. О. запропонувала нам до перегляду сюжетно-рольові ігри, які проводились вихователями Кіровоградщини – випускниками нашого факультету, з якими активно співпрацюють викладачі кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти та кафедри методик дошкільної та початкової освіти.
Переглянувши запропоновані відео, кожен із нас – майбутній вихователь – зміг знайти та почерпнути багато цікавого для майбутньої діяльності. Сюжетно-рольові ігри («Магазин», «Банк», «Чаювання», «Лікарня», «Пекарі») – актуальні для всіх і є творчими, пізнавальними, яскравими та змістовними саме для світу дитини.
Ми прийшли до висновку, що завжди потрібно знаходити час та бажання втілювати в реальність те, що пропонують нам вихователі в сюжетно-рольових іграх.
Інформація надана студенткою спеціальності 013 Початкова освіта
групи ПД19Б (31) Інною Огіренко
та студенткою спеціальності 012 Дошкільна освіта
групи ДП 20Б (24) Анастасією Михайленко