
Обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на 2025-2026 н.р. з представниками ЗВО
На останньому етапі було завершено обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на 2024 –2025 н.р.
Під час серії зустрічей за допомогою вебплатформи Classroom обговоренні взяли участь науково-педагогічні працівники ЗВО України.
Програму презентували Котелянець Юлія Сергіївна – керівник проєктної групи (гарант освітньої програми), доктор педагогічних наук, доцент; Котелянець Наталка Валеріївна – член проєктної групи, доктор педагогічних наук, професор; Нікітіна Олена Олександрівна – член проєктної групи, кандидат педагогічних наук, проректор з навчально - методичної роботи.
До обговорення долучилися: доктор педагогічних наук, професор Гаврилюк Світлана Миколаївна (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини), кандидат педагогічних наук, доцент Бутенко Віта Григорівна (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка), кандидат педагогічних наук, професор Мацук Людмила Олександрівна (Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника).
Гарант ОП Юлія Котелянець проаналізувала проєкт програми на 2025 р., структурно-логічну схему програми, представила змістове наповнення освітніх компонентів та прозвітувала, про незначні введені зміни і уточнення, зокрема щодо доповнення ОП Базовою загальною військовою підготовкою та зміною кількості кредитів у вибіркових компонентах.
Доцент Віта Бутенко попросила уточнити специфіку викладання дисциплін вільного вибору на ОП.
Професор Світлана Гаврилюк попросила уточнити специфіку викладання дисциплін іноземною мовою.
Професор Людмила Мацук звернула увагу на можливості внутрішньої академічної мобільності студентів, яку можна організувати між Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника та Центральноукраїнським державним університетом імені Володимира Винниченка. Було запропоновано вивести співпрацю між закладами на новий рівень, зокрема налагодити наукову та навчально-методичну роботу шляхом написання спільних наукових статей і навчально-методичних посібників.