pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

FORMATION AND DEVELOPMENT OF CHILDREN'S CHOREOGRAPHIC EDUCATION IN KIROVOHRAD REGION IN THE SECOND HALF OF THE 70-S OF THE XX CENTURY

MUROVANA Iryna Volodymyrivna –

applicant of the Department of Pedagogy and

Educational Management, Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko

State Pedagogical University

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті здійснено спробу дослідити процеси становлення і розвиток дитячої хореографічної освіти на Кіровоградщині у другій половині 70-х років ХХ століття. Автор особливу увагу приділяє організації та змісту роботи в дитячих хореографічних колективах Кіровоградщини.

Ключові слова: хореографічна освіта, дитячий хореографічний колектив, хореографічна композиція, хореографічна лексика.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Актуальні проблеми теорії та історії танцювального мистецтва на Кіровоградщині «Там, де Ятрань…» / Збірник наукових праць Бориса Кокуленка. – Кіровоград: КНТУ, 2013. – 440 с.

2. Історія Кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості / підготував: Кизименко В.О., методист ОЦДЮТ. – Кіровоград, 2006. – 136 с.

3. Коротков А. Є., Тараканова А. П. Все про танець. Довідник. – Кіровоград: ТЦ Облкомплексу (гімназія-інтернат – школа мистецтв), 2010. – 90 с.

4. Похиленко В. Ф. Танець між небом і землею / В. Ф. Похиленко. – Кіровоград: ІмексЛТД, 2012. – 352 с.

5. Похиленко В. Ф. Школа гуманізму, любові та краси / В. Ф. Похиленко; ред. Г. Д. Клочек; упоряд. О. Н. Якимчук, А. В. Кривенко, В. Є. Супрун, В. О. Шепель, Є. В. Цапенко; ред. С. М. Янчуков. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2012. – 240 с.: іл.

6. Шевченко С. І. Історія Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (1964-1999 рр.). – Кіровоград: ВО «Акорд», 2005. – 127 с.

ДОСВІД ФОРМУВАННЯ В МАГІСТРАНТІВ - ВОКАЛІСТІВ ГОТОВНОСТІ ДО ІННОВАЦІЙНО-ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ЛЮ ЦЗЯ –

aспірантка кафедри музичного мистецтва

і хореографії ПНПУ ім. К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті висвітлюється досвід підготовки майбутніх викладачів вокалу до втілення інноваційних технологій у навчальний процес на засадах забезпечення педагогічних умов: забезпечення сприятливого для творчо-пошуковій діяльності клімату, формування особистісних властивостей студентів-вокалістів, організацію їх поетапної підготовки до інноваційної творчості у виконавській, науково-методичній та викладацькій діяльності.

Ключові слова: викладач вокалу, інноваційні технології, педагогічні умови.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Міщанчук В. М. Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. – Київ, 2015. – 20 c.

2. Морено Дж. Театр спонтанности / пер. с англ., авт. вступ. ст. Б. И. Хасан. − Красноярск, 1993. – 265 с.

3. Горлач І. Методи викладання: як стати ефективним учителем / І. Горлач. [електронний ресурс]. Режим доступу: http://journal.osnova.com.ua/download/ 40-50-48282.pdf

ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

МАРЦИНІВ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ –

аспірант кафедри педагогіки дошкільної,

початкової, середньої і вищої освіти та управління

навчальним закладом Кам’янець-Подільського національного

університету імені Івана Огієнка

e-mail:[email protected]

Анотація

    У статті подається аналіз стану впровадження електронно-музичних технологій у музичну педагогіку, виділено основні проблеми цього процесу та висловлено рекомендації, які сприятимуть більшій його ефективності.

Ключові слова: електронний музичний інструментарій, мистецькі заклади освіти, навчальний процес, розвиток творчих здібностей.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бзовська Л. Світ сучасної музики. Електронний синтезатор. Хрестоматія. Частина 1. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2008. – 60 с.

2. Корнілова О. В. Світ сучасної музики. Електронний синтезатор: Навчальний посібник для позакласної роботи. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2003. – 60 с.

3. Красильников И. М. Электромузыкальные инструменты. – М., 2007. – 98 с.

4. Лук’янчук М. О., Мамченко О. М. Музичний інструмент синтезатор. Програма для
початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів. – Сімферополь: Палітра, 2003. – 35 с.

5. Рибніков О. М. Формування готовності майбутнього вчителя музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності : дис. ... канд. пед. наук: спец.: 13.00.04 «теорія та методика професійної освіти». – К., 2013. – 218 c.

6. Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька: Навчальний посібник / О. П. Рудницька // – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 360 с.

7. Цатурян К. Современное цифровое фортепиано // Музыка и электроника. 2008. №1. – C. 13–16.

8. Intel® Навчання для майбутнього / Д. Кендау, Д. Доерті, Д. Йост, П. Куні // – К.: Норапрінт, 2005. – 321 c.

9. Горбунова И. Б. Феномен музыкальнокомпьютерных технологий как новая образовательная творческая среда [Електронний ресурс] / И. Б. Горбунова // Сборник материалов международной научно-практической конференции «Современное музыкальное образование–2002». СПб., 2002. – C. 123–137 - Режим доступу:http://cyberleninka.ru/article/n/fenomenmuzykalno-kompyuternyh-tehnologiy-kak novayaobrazovatelnaya-tvorcheskaya-sreda.pdf

10. Національна музична академія України ім. П. Чайковського [Електронний ресурс]: [Вебсайт]. – Режим доступу: http://knmau.com.ua/index.php?option=com_content&v iew=article&id=81&Itemid=102 11. Плетнев М. Ночной полет [Электронный ресурс]: телепрограмма // Культура. 2005. 18 окт.

ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ НА ЗАНЯТТЯХ З ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ

ТЕРЯЄВА ЛАРИСА АНАТОЛІЇВНА –

аспірант кафедри теорії і

методики музичної освіти Інституту мистецтв

Київського університету імені Бориса Грінченка,

викладач музики університетського коледжу

Київського університету імені Бориса Грінченка

e-mail: [email protected]

Анотація

   Методична компетентність майбутніх учителів музики закладає основу для вивчення усіх музичних навчальних дисциплін і впливає на якість підготовки майбутніх випускників вищих музичнопедагогічних навчальних закладів освіти.

Ключові слова: методична компетентність, етапи, хорове диригування, інноваційні технології навчання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Коваленко І. Г. Сучасні підходи в диригентсько-хоровій підготовці майбутніх учителів музики / І. Г. Коваленко // Наукові записки. – Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. – №1. – С. 60–62.

2. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / Під ред. О. В. Овчарук. – К.: К.І.С, 2004. – 112 с.

3. Костенко Л. В. Формування хормейстерських умінь у класі хорового диригування: метод. рекомендації / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. – Ніжин, 2005. – 25 с.

4. Олексюк О. М. Музична педагогіка: навч. посіб. / О. М. Олексюк. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. – 248 с.

5. Освітні технології: навч.-метод. посіб. / [О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.]; За ред. О. М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2001. – 256 с.

ПРОФЕСІЙНА МОТИВАЦІЯ ТА ЇЇ РОЛЬ У ВИВЧЕННІ ПРОФЕСІЙНООРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ ДИСПЕТЧЕРІВ З АЕРОНАВІГАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

УШАКОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА –

аспірант Кіровоградської льотної академії

Національного авіаційного університету

e-mail: [email protected]


НЕВИНІЦИН Андрій Миколайович –

кандидат технічних наук,

доцент, декан факультету ОПР,

Кіровоградської льотної академії

Національного авіаційного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    Велика кількість аварій і катастроф пов'язані, головним чином, з людським чинником. Головна причина – недосконалість професійної підготовки випускників авіаційних навчальних закладів. Причиною помилкових дії авіафахівців є низький рівень професійних знань, умінь, навичок, а також професійно цінних якостей. Отже, стержнем професійної надійності диспетчерів з аеронавігаційного забезпечення є високий рівень теоретичної підготовки.

Ключові слова: професійна мотивація, курсант, професійна надійність, професійна діяльність, професійно-орієнтовані дисципліни, професійний інтерес.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Авиационные тренажеры как связующее звено между наземной и летной подготовкой / [Кодола В. Г., Казачкин Б. И., Немчиков Г. А., Кобельков Н.О., ]. – Монино: 1999. – 160 с.

2. Бордовская Н., Реан А. Библиотека Гумер. Педагогика. Личность учащегося в педагогическом процессе. Мотивация успеха и мотивация боязни неудачи. [Електронний ресурс]: [Веб сайт]. – Библиотека Гумер. – Режим доступа: http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Pedagog/Bordo/ 09.php.

3. Мясищев В. Н. Психологические особенности человека. / В. Н. Мясищев, А. Г. Ковалев. / Т. 1. – Л., 1957–1960. – 264 с.

4. Обносов В. Н. Динамика профессиональных представлений учащихся ПТУ при различных способах введения в професию / В.Н.Обносов // Вопросы психологии. – М. – 375 с.

5. Педагогика и психология высшей школы: Учебное пособие. [Електронний ресурс]: [Веб сайт]. – Електроні двні. – Ростов н/Д: Феникс, 2002. – 544 с. – Режим доступу: http://www.krotov.info/lib_sec/shso/

6. Реан А. А. О ценностно-мотивационной сфере студентов – универсантов /А. А. Реан, Т. В. Андреева, Н. Н. Киреева и др. // Ананьевские чтения – 99: Тезисы научно –практической конференции. –СПб., 1999. – С. 78–91.

7. Філатова Т. С. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини [Електронний ресурс]: [Веб-сайт]. – Електронні дані. – Умань. – Режим доступу: http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream/6789/1906/