Accessibility Tools

  • 1 st. Shevchenka,Kropyvnytskyi, Ukraine
  • (0522) 32-17-18
  • mails@cuspu.edu.ua
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СПЕЦИФІКА КРОС-КУЛЬТУРНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХУДОЖНЬОГО ПРОФІЛЮ У ПТНЗ

ГРАБОВСЬКА Ірина Леонідівна –

кандидат педагогічних наук, докторант

Інституту професійно-технічної освіти НАПН України

e-mail: hnatyshyn-p@bigmir.net

Анотація

    У статті з’ясовується специфіка крос-культурної професійної підготовки майбутніх фахівців художнього профілю у ПТНЗ; розкривається сутність та структура поняття «крос-культурна компетентність фахівця художнього профілю»; зазначається, що розвиток професійноособистісних утворень майбутнього компетентного фахівця художнього профілю уможливлюється шляхом впровадження у навчально-виховний процес професійних навчальних закладів інноваційних педагогічних технологій.

Ключові слова: крос-культурна професійна підготовка, професійна освіта, фахівець художнього профілю, технології навчання, крос-культурна компетентність.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Андреев В. И. Эвристическое программирование учебно-исследовательской деятельности / В. И. Андреев. – М.: Высш. шк., 1982. – 240 с.

2. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Безпалько. – М., 1989. – 178 с.

3. Гершунский Б. С. Методические проблемы использования компьютерной техники в системе образования и педагогической науке / Б. С. Гершунский // Програмированное обучение. – 1996. – Вып. 23 – С. 13–24.

4. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України / Гол. ред. В. Г. Кремень – Київ: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

5. Клепко С. Ф. Філософія освіти в європейському контексті / С. Ф. Клепко. – Полтава: ПОІППО, 2006. – 328 с.

6. Найдьонов І. М. Болонський процес: культурологічні парадигми / І. М. Найдьонов // Освіта і управління. – 2004. – Т. 7, №2. – С. 60–66.

7. Національна стратегія розвитку освіти України на 2012-2021 роки / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/images/files/news/12/05/4455.p df

8. Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах: колективна монографія / В. П. Андрущенко, Н. Дівінська, Б. Корольов; за заг.ред. В. П. Андрущенко, В. І. Лугового. – К.: Педагогічна думка, 2008. – 268 с.

9. Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості: підручник для студентів вищ. пед. навч. закл. / С. О. Сисоєва – К.: Міленіум, 2006. – 346с.

10. Black J., Mendenthall M. Cross-cultural training effectiveness: a review and a theoretical framework for future research / Academy of Management review # 15. –1990. – P. 113–136.