Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СТРУКТУРА ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ СИНЕСТЕЗІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ІНТЕГРОВАНИХ УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

РАХМАНОВА Оксана Кахрамонівна –

аспірант кафедри теорії та методики музичного мистецтва

Інституту мистецтв Київського університету

імені Бориса Грінченка, викладач Університетського коледжу

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття присвячена висвітленню сутності поняття і структури художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва. Зокрема, увагу сконцентровано на таких структурних компонентів: емоційно-естетичного, когнітивного, аксіологічного та творчо-діяльного. На основі структури художньо-творчої синестезійності відбувається пробудження творчої естетичної діяльності молодших школярів, що формуються в єдності зі становленням загальної культури особистості, розвитком її когнітивної, емоційноцілісної, практично-діяльнісну сфер.

Ключові слова: художня свідомість, синестезія, художньо-творча синестезійність, структура художньо-творчої синестезійності, молодші школярі, інтегрований урок музичного мистецтва.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Галеев Б. М. Содружество чувств и синтез искусств / Б. М. Галеев // – Москва, 1982. – С. 37– 42.

2. Зайцева, М. Л. Синестезийное восприятие искусства: теория, методология, генезис / М. Л. Зайцева // Монография. – Москва, 2012. – С. 7–26.

3. Зеленина Е. О. Синестезия как проблема педагогики музыкального воспитания и образования: развитие слухо-зрительных интермодальных ассоциаций / Е. О. Зеленина // – СПб.: – Москва, 2010. – с. 27.

4. Масол Л. М. Методика навчання у початковій школі / Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, Е. В. Бєлкіна, О. В. Калініченко, І. В. Руденко // Посібник для вчителів. – Харків, 2006. – С. 54–56.

5. Надолінська Т. В. Ігрові педагогічні технології в професійній діяльності педагогамузиканта / Т. В. Надолінська // Науковометодичний журнал – Київ, 2014. – С. 8–12.