Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

EMILE JAQUES-DALCROZE EURHYTHMICS - ARTISTIC AND EDUCATIONAL ASPECTS OF THE METHOD IN CONTEMPORARY MUSIC EDUCATION IN POLAND

Stafan Ewa-

Profesor, habilitated doctor

Uniwersytet Gdanski, Instytut Pedagogiki WNS,

e-mai;waszatan@i.ua

Анотація

    У світовій літературі описується освітня і художня цінність музичної освіти. Дослідники і практики визнають ці важливі особливості, в тому числі і в системі ЕВРІТМІКІ Далькроза. У Польщі Методика Далькроза знаходить своє місце в музичній освіті з моменту її створення (на початку дев'ятнадцятого століття) і до сьогоднішнього дня. У статті описані ритмічні етапи системи Далькроза та її освітні аспекти. Ми намагалися показати важливість анімаційної пластики (пластики рухів), яка відбувається на всіх етапах музичної освіти. Одна з них, інтерпретація музичного твору на мові рухів (жестів), підсилює художню цінність Еврітмікі. Можливість цілісного розвитку людини за допомогою освітніх ритмів дає іншу перспективу щодо ідей Далькроза

Ключові слова: ритміка Далькроза, музична освіта, художні та освітні аспекти методу Далькроза, інтерпретація руху музики.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Brzozowska-Kuczkiewicz M. (1991), Emil Jaques-Dalcroze i jego Rytmika. Warszawa, WSiP.