Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ІНТЕЛЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

ФЕСЕНКО Оксана Сергіївна -

пошукувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    Розглянута оцінка державою характеру зайнятості вчителів, розмір тієї вчительської лєпти, яку він вносить у розвиток країни в ретроспективному аспекті. З’ясовано, що значна робота в США проведена щодо підтримки діяльності майбутніх учителів, удосконалення статусу педагогічної професії, особлива увага зверталася на підвищення якості підготовки та роботи вчителя, у зв’язку з чим була видана низка законів, створені суттєві програми з метою фінансової допомоги студентам. Зазначено, що немаловажну рол у визначенні соціального статусу вчителя відіграє рівень оплати праці, яких регулюється відповідними законами. В американській системі освіти соціальноекономічний статус визначається рівнем освіти, рівнем оплати праці і виражається в зростанні державного фінансування педагогічної освіти та стимулюванні майбутніх педагогів; визначається директивними матеріалами, присвяченими розвитку середньої та вищої школи, а також регуляції громадянських прав у освітній сфері, підвищенні престижу вчителя, удосконаленні статусу педагогічної професії.

Ключові слова: соціально-економічний статус учителя, підвищення престижу вчителя, американська система освіти, Сполучені Штати Америки.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Андрєєва Г. Б. Подготовка, адаптация и повышение квалификации сельских учителей / Г. Б. Андрєєва. Дис. … канд. пед. наук. – 13.00.01. – М., 2000. – 154 с.

2. Cuban L., How Teachers Taught: Constacy and Change in American Classrooms, 1890 - 1980 // New York: Longman, 1984. – Р. 54–55.

3. Warren D. American Teachers: Histories of a Profession at Work // Indiana University Press, 1989. – Р. 9.

4. Табаков T. Реформа системы педагогического образования (в США) // Т. Табаков // Народное образование. – №. 11, 1992. – C. 12–13.

5. Павлова Наталия Анатольевна. Реформирование системы высшего образования в США в 80-90-е годы . / Н. А. Павлова. – Дис. канд. пед. наук, Пенза. –2006р. – 201 с.

6. Cross K. P. Improving the Quality of Instruction // Higher Learning in America, J980–2000 / Ed. by Levine A. – Baltimore, L.: John Hopkins Univ. Press, 1994. – P. 287–305.

7. Широкова Мария Владимировна. Ведущие тенденции управления качеством педагогического образования в США / М. В. Широкова. – Дисс. … канд. пед. наук. – Белгород, 2010. – 165 с.

8. Лизунова Нина Михайловна. Теория и практика отбора содержания обучения в высшей школе США. / Н. М. Лизунова. – Дисс. … канд. пед. наук. – Москва, 1990. – 190 с.

9. Тартарашвили T. A. Система подготовки интеллектуальной элиты в США / Т. А. Тартарашвили. – М.,1988. – 68 с.