Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СИСТЕМА ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНИХ ВПРАВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРИКМЕТНИКА В ТРЕТЬОМУ КЛАСІ

КОЗІЦЬКА Оксана Анатоліївна –

кандидат філологічних наук, доцент

кафедри теорії та методик початкового навчання

Рівненського державного гуманітарного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

  Мета наукової статті полягає у спробі наукового обґрунтування методики вивчення прикметника як частини мови згідно комунікативної мети, а також особливу увагу приділено характеристиці системи лексико-стилістичних вправ, які застосовуються у процесі вивчення прикметника у 3 класі. Зосереджено увагу на тому, що необхідно збагачувати мовленнєву практику школярів, урізноманітнюючи види робіт, що виконуються на уроках.

Ключові слова: комунікативний підхід, активний словник, слово, синоніми, антоніми, переносне значення слова, учні 3-го класу, лексико-стилістичні вправи.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бадер B. I. Роль внутрішніх механізмів мовлення у формуванні загальномовленнєвої культури молодших школярів / В.І. Бадер // Педагогіка і психологія. – К., 1997. – №4. – С. 4– 17.

2. Варзацька Л.О. Рідна мова й мовлення: /підручник для 1 класу триріч, початк. шк. / Л. О. Варзацька, Ж. Г. Голокозакова, Л.М. Паламар. – К., 1996. – 132 с.

3. Вашуленко М. С. Формування мовної особистості молодшого школяра / М. С. Вашуленко // Початкова школа. – К., 2001. –
№1. – С. 31–45.

4. Вашуленко М. С. Державний освітній стандарт з української мови (початкова ланка) / М. С. Вашуленко // Початкова школа. – К., 1997. – №2. – С. 65–78.

5. Пентилюк М. Основні аспекти навчання рідної мови / М.Пентилюк // Початкова школа. – К., 1997. – №4. – С. 34–52.

6. Шелехова Г. Сучасні підходи до навчання рідної мови в загальноосвітній середній школі // УМЛШ. – К., 1998. – №1. – С. 12– 21.