Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

THEORETICAL ASPECTS OF FORMING THE INDIVIDUAL STYLE OF A TEACHER–PIANIST ACTIVITIES

HURALNYK Nаtaliia Pavlivna –

Doctor of Pedagogical Sciences,

Professor of the Chair of Pedagogy of Art

and Piano Performance National Pedagogical University

named after M.P. Dragomanov

e-mail: [email protected]

ORCID iD 0000-0003-2589-7398

Анотація

    У статті висвітлюються різні аспекти вивчення особистості. До пізнання її індивідуальних властивостей і форм їхнього функціонування звертаються багато наукових спрямувань. Звернення до теоретичного обґрунтування проблеми формування індивідуального стилю діяльності зумовлено необхідністю подальшого розкриття сутності цього процесу та його реалізації в умовах навчальної та самостійної діяльності майбутнього вчителя, в тому числі вчителя музичного мистецтва, для якого основним професійним музичним інструментом є фортепіано.

Ключові слова: інтегральна якість, індивідуальний стиль, педагогічна діяльність.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Ананьeв Б. Г. Человек как предмет познания / Б. Г. Ананьєв. – Л. : Изд-во Ленинград. ун-та, 1969. – 339 с.

2. Брушлинский А. В. Проблема психологии субъекта / А. В. Брушлинский. – М. : Ин-т психологии РАН, 1994. – 109 с.

3. Дагілайська Є. М. Старкова і Б. Рейнгбальд – педагоги-піаністи Одеської консерваторії // Укр. музикознавство. – 1973. – № 8. – С. 187–201.

4. Мерлин В. С. Очерк интегрального исследования индивидуальности / В. С. Мер-лин. – М. : Педагогика, 1986. – 254 с.


5. Мерлин В. С. Психология индивидуальности. Избранные псих. труды. Под ред. Е. А. Климова / В. С. Мерлин. – М. : Ин-т практ. психологии; Воронеж : НПО «МОДЕК», 1996. – 446 с.

6. Рейнгбальд Б. M. Про педагогічну діяльність М. М. Старкової // ЦДА-МЛМУ. – Ф. 426. – Оп. 2. – Спр. 20. – С. 6–7.

7. Рубинштейн С. Л. Бытие и сознание / С. Л. Рубинштейн. – СПб. : Питер, 1957. – 512 с.