Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО КЕРІВНИЦТВА ШКІЛЬНИМ ХОРОВИМ КОЛЕКТИВОМ

ФУРДАК Тетяна Дмитрівна

старший викладач кафедри методики музвиховання,

співу та хорового диригування

Криворізького державного педагогічного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

У статті актуалізовано проблему готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до керівництва шкільним хоровим колективом. Розкрито сутність поняття «готовність», визначено задачі та шляхи їх вирішення у процесі диригентської підготовки студентів.

Ключові слова: готовність, мотиваційна готовність, квазіпрофесійна діяльність, керівник колективу, мистецтво диригування, мотиви діяльності.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Дьяченко М. И. Психологические проблемы готовности к деятельности / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. – Минск: БГУ, 1976. – 176 с.

2. Линенко А. Ф. Теорія і практика формування готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності: автореф. дис. доктора пед. наук: 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / А. Ф.Линенко. – К.; 1996. – 44 с.

3. Національна доктрина розвитку освіти України в ХХІ столітті // Освіта України. – 2002. – № 33.

4. Пряжников Н. С. Психология труда и человеческого достоинства / Н. С. Пряжников, Е. Ю. Пряжникова. – М.: Издательский центр «Академия», 2003. – 480 с.

5. Юцевич Ю. Музика. Словник-довідник // Ю. Юцевич. – Тернопіль: [навіч. книга]. – Богдан; 2003. – 352 с.