Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ У ФУНДАМЕНТАЛЬНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

КУШНІР ВАСИЛЬ АНДРІЙОВИЧ

доктор педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри математики Кіровоградського

державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail:[email protected]

Анотація

Дослідницька діяльність є одним з основних чинників фундаментальної професійної підготовки майбутніх учителів (студентів, магістррантів), котра, у свою чергу, передбачає розуміння ними фундаментальних основ педагогіки і психології, зокрема таких фундаментальних понять як діяльність, учіння, процес, дослідницька ситуація, дослідницька дія, операція, розвиток особистості. У статті досліджується природа, суть, зміст дослідницької діяльності та її основного елементу – дослідницької дії. Розглядаються місце і роль дослідницької діяльності у фундаментальній професійній підготовці та розвитку особистості майбутніх учителів.

Ключові слова: діяльність, учіння, процес, дослідницька ситуація, дослідницька дія, операція, розвиток особистості.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

 СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гончаренко С. У. Фундаментальність освіти як дидактичний принцип // Шлях освіти. – 2008. – № 1 (47). – С. 2–6.

2. Роменець В. А., Маноха І. П. Історія психології ХХ століття / В. А. Роменець, І. П. Маноха. – К.: Либідь, 2003. – 990 с.

3. Леонтьев А. Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т. / А. Н.Леонтьев. – Т 2. – М.: Педагогика, 1983. – 320 с.

4. Лосев А. Ф. Диалектика творческого акта (Краткий очерк) // Контекст-81 / А. Ф. Лосев. – М.: 1982. – С. 48–78.

5. Лосев А. Ф. Философия. Мифология. Культура / А. Ф.Лосев. – М.: Политиздат, 1991. – 525 с.

6. Эльконин Б. Д. Психология развития: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Б. Д. Эльконин. М.: Издательский центр «Академия», 2001. – 144 с.