Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ОБРАЗНЕ ПЕРЕВТІЛЕННЯ В СЦЕНІЧНО-ВИКОНАВСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ЯНЕНКО Оксана Андріївна –

кандидат педагогічних наук,

старший викладач кафедри вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

ВАЛЬКЕВИЧ Раїса Андріївна –

народна артистка України,

професор кафедри вокально- хорових дисциплін та методики музичного виховання Центральноукраїнського державного

педагогічного університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті проаналізовано теоретичні і практичні підходи в роботі над психологічною природою виконавця та його проблем, пов’язаних із рольовим перевтіленням у процесі підготовки до практично-виконавської діяльності. Формуючими компонентами в такій роботі є стимуляція яскравої уяви студента над образотворчим дійством та його віра у спроможність виконати сценічне завдання. Координаційна робота щодо умов рольового мислення та художньо-емоційного виконавського навантаження і довершення, має бути проведена сумісно з педагогом.

Ключові слова: художник-інтерпретатор,психологічна природа, моделюючий перехід, концертний виступ, уявна ситуація, темпо -ритм, логічна побудова, сценічна поведінка

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Валькевич Р. А Актуальні питання виконавської педагогіки. Монографія / Р. А. Валькевич. – Кіровоград: Мікропрінт, 2013.– 196 с.

2. Валькевич Р. А. Сценічна культура у педагогічному просторі. Навчально-методичний посібник. 2-ге видання / Р. А. Валькевич. – Кіровоград: ПП «інцест-груп», Харків: в-ць Г.Озеров, 2016. – 208 с.

3. Зайцева В. П. Методические рекомендации по режисcуре театрального концерта / В. П.Зайцева. К., 1986. – С. 32.

4. Кох І. Е.Основи сценічного руху / І. Е. Кох. – К., 1966. – С. 132.

5. Рождественская Н. В. Психология художественного творчества / Н. В. Рождественская. – СПб., 1965. – С. 165.

6. Соловьёв В. Основы режиссуры / В. Соловьев. – Л., 1968. – С. 270.