Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІШАНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕС ВИКЛАДАННЯ ОСНОВНОГО МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТА

ЛЯШЕНКО Ольга Дмитрівна –

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментально-виконавської майстерності Інституту мистецтв

Київського університету імені Бориса Грінченка

e-mail: music 1951@ ukr.net

КИРИЧУК Тетяна Михайлівна –

викладач кафедри інструментально-виконавської майстерності Інституту мистецтв

Київського університету імені Бориса Грінченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглянуто таку форму навчання, як змішане навчання. Презентовано використання нової моделі змішаної форми навчання на індивідуальних заняттях в класах фортепіано та бандури. Розглянуто науковий метод пізнання творів мистецтв на різних етапах цієї моделі. Доведено доцільність впровадження в педагогічну практику роботи зі студентами таких методичних прийомів, як «опорні образи» та «оціночні судження».

Ключові слова: інтерпретація, змішана форма навчання, науковий метод, методичні прийоми, професійна виконавська підготовка, фортепіано, бандура, система вищої освіти.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гуренко Е. Г. Проблемы художественной интерпретации: философский анализ / Е. Г. Гуренко. – Новосибирск: Наука, 1982. – 256 с.

2. Лабінцева Л. П. Актуальні проблеми музичної освіти. навч. посібник для студентів спец. «Музичне мистецтво» ін.-тів культури і мистецтв / Л. П. Лабінцева. – Луганськ, Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2010. – 126 с.

3. Ляшенко О. Д. Особливості виконавської підготовки майбутніх педагогів-музикантів /
О. Ляшенко // Наукові записки. – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Випуск 157. – С. 88–91.

4. Ляшенко О. Д. Художньо-педагогічна інтерпретація музичного твору в професійній підготовці майбутніх учителів музики [Текст ]: дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / О. Д. Ляшенко. – Київ, 2001. – 211 с.

5. Москаленко В. Творческий аспект музыкальной интерпретации (к проблеме анализа) [ монографія] / В. Москаленко. – К., НМАУ ім. П. Чайковского, 1994. – 157 с.

6. Растригіна А. Інноваційний контекст професійної підготовки майбутнього педагогамузиканта / А. Растригіна // Наукові записки – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград, 2014. – Вип.133. – С. 57–64.