Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗИЧНОГО СТАНУ ОРГАНІЗМУ СТУДЕНТІВ РІЗНИХ ГРУП СПОРТИВНО-ПЕДАГОГІЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ

ПРИЙМАК Сергій Георгійович –

кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент, доцент кафедри біологічних основ фізичного виховання, здоров’я та спорту

Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка

e-mail: [email protected]

ЗАВОРОТИНСЬКИЙ Андрій Володимирович –

кандидат фізико-математичних наук, старший викладач кафедри математики та економіки

національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    Мета роботи – визначення структури та обумовленість функціонального стану систем організму студентів різних груп спортивно-педагогічного удосконалення в залежності від домінування режимів енергозабезпечення реалізації діяльності. Методи дослідження: соматометрія, спектральний аналіз ритму серця, фотоплетизмографія, методи штучного інтелекту.

Ключові слова: біопедагогіка, освітній процес, студенти, штучний інтелект, фізичний стан організму.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Белоцерковский З. Б. Эргометрические и кардиологические критерии физической работоспособности у спортсменов / З. Б. Белоцерковский. – Москва: Советский спорт, 2005. – 312 с.


2. Бурева В. К., Стоянов Е. И. Применение методов искусственного интеллекта в спорте // Актуальные вопросы технических наук: материалы III Междунар. науч. конф. (г. Пермь, апрель 2015 г.). — Пермь: Зебра, 2015. – С. 1–12.

3. Галкин М., Змиевской Г., Ларюшин А., Новиков В. Кардиодиагностика на основе анализа фотоплетизмограмм с помощью двухканального плетизмографа / М. Галкин, Г. Змиевской, А. Ларюшин, В. Новиков // Москва: Фотоника. – 2008. – №3. – C. 30–35.

4. Иваницкий М. Ф. Анатомия человека / М. Ф. Иваницкий / изд. 7-е. под ред. Б. А. Никитюка, А. А. Гладышевой, Ф. В. Судзиловского. – Москва: Олимпия, 2008. – 624 с.

5. Михайлов В. М. Вариабельность ритма сердца: опыт практического применения метода / В. М. Михайлов // Иваново: Ивановская государственная медицинская академия, 2002. – 290 с.

6. Мюллер А., Гвидо С. Введение в машинное обучение с помощью Python: руководство для специалистов по работе с данными / Андреас Мюллер, Сара Гвидо. – Москва, Санкт-Петербург: Діалектика, Альфа-Книга, 2017. – 472 с.

7. Носко М. О. Особливості проведення тренувального процесу при заняттях зі студентами у групах спортивного удосконалення: [спортивні ігри] / М. О. Носко, О. О. Данілов, В. М. Маслов // Фізичне виховання і спорт у вищих навчальних закладах при організації кредитно-модульної технології: підруч. для каф. фіз. вихов. та спорту ВНЗ. – Київ, 2011. – С. 115–134.

8. Приймак С. Г. Спортивно-педагогічне удосконалення студентів: морфофункціональне забезпечення діяльності [Монографія] / С. Г. Приймак / – Чернігів: ПАТ «ПВК «Десна», 2018. – 292 с.

9. Task Force of the European Society of Cardiology and the North American Society of Pacing and Electrophysiology. Heart rate variability. Standarts of Measurement. Physiological interpretation and clinical use // Circulation. – 1996. V. 93. – P. 1043– 1065.