Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВІТЧИЗНЯНОЇ ШКОЛИ

КУЧАЙ Тетяна Петрівна –

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри психології і педагогіки

Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці II

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті описується система оцінювання учнів у навчально-виховному процесі вітчизняної школи. Висвітлено основні функції оцінювання навчальних досягнень учнів. Розкрито принципи процесу оцінювання навчальних досягнень учнів. Схарактеризовано умови оцінювання навчальних досягнень учнів.

Ключові слова: оцінювання учнів, школа, навчально-виховний процес, освіта.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Остапчук С. С. Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії й практиці кінця ХІХ – 40-х років ХХ ст.: історіографія та джерела дослідження \\ Педагогічний дискурс. – 2013. – Випуск 15. – С. 507–513

2. Чичук А. П. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти \\ Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Педагогіка, психологія, філософія» / Редкол.: С. М. Ніколаєнко (відп. ред) та ін. – К.: Міленіум, 2018. – Вип. 279. – С. 162–167.

3. Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень у системі загальної середньої освіти – Електронний ресурс. – [Режим доступу] http://pidruchniki.com/16520205/pedagogika/zagalni_k riteriyi_otsinyuvannya_navchalnih_dosyagnen_sistemi_ zagalnoyi_serednoyi_osviti

4. Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти – Електронний ресурс. – [Режим доступу] http://znvk67.zp.ua/zagalni-kriteri%D1%97ocinyuvannya-navchalnix-dosyagnen-uchniv-u-sistemizagalno%D1%97-seredno%D1%97-osviti

5. Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової – Електронний ресурс. – [Режим доступу] школи http://old.mon.gov.ua/img/zstored/files/1-2-08%D1%96.pdf