Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

КАЗКИ ТА ОПОВІДАННЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО ТА ЇХНЄ ВИКОРИСТАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА

ХОМУК Інга Петрівна –

заступник директора з навчально-виховної роботи

Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 100

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядаються публікації художніх творів В. Сухомлинського, розкриваються основи виховання учнів початкової школи за допомогою його творів. Наведено приклади практичного використання казок та оповідань для морального, духовно-естетичного розвитку дитини. Показано зростання інтересу до художньої спадщини педагога, та включення окремих мініатюр до підручників і посібників для дітей.

Ключові слова: В. Сухомлинський, виховання учнів, художнє слово.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Ковальчук М. Педагогіка В. О. Сухомлинського – педагогіка XXI століття / М. Ковальчук //Початкова школа. – 2008. – №10. – С. 1–3.

2. Сухомлинський В. О. Вічна тополя. Казки, оповідання. Етюди: Для молодшого шкільного віку / В. О. Сухомлинський. – К.: Генеза, 2003. – 272 с.

3. Сухомлинська О. В. Художня спадщина В. Сухомлинського в культурологічному вимірі / О. В. Сухомлинська // Початкова школа. 2007. – №7–8. – С. 3–7.

4. Сухомлинський В. О. Щоб у серці жила Батьківщина / В. О. Сухомлинський. – К.: Товариство «Знання» Української РСР, 1965. – 80 с.