Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА

ШЕВЧЕНКО Інга Леонідівна –

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вокально-хорових дисциплін методики музичного виховання

Центральноукраїнського державного педагогічного університету педагогічного університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

БРОДСЬКИЙ Геннадій Леонідович –

доцент кафедри музичного мистецтва і хореографії

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті йдеться про використання ідей В. О. Сухомлинського для професійного становлення сучасного педагога-музиканта, визначення ролі різних видів мистецтва, зокрема музичного, у формуванні духовних цінностей, особистісних якостей, культури почуттів, сприйняття, художньо-образного мислення учнів, формування духовної культури особистості в процесі художнього пізнання.

Ключові слова: мистецька освіта, музично-творча діяльність, педагог-музикант, професійна культура, музичне мистецтво, художнє пізнання, творчі здібності, викладач, студент.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва: теорія і методика викладання мистецьких дисциплін / Г. М. Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.

2. Рудницька О. П. Світоглядна функція мистецтва / О. П. Рудницька // Мистецтво та освіта. – 2001. – №3. – С. 98.

3. Сухомлинский В. А. Письма к сыну: Кн. для учащихся – 2-е изд. / В. А. Сухомлинский. – М.: Просвещение, 1987. – 128 с.

4. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. В 5-ти тт. / В. О. Сухомлинський. – К.: «Рад. школа», 1976. – Т. 1. – 654 с.

5. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. В 5-ти тт. / В. О. Сухомлинський. – К.: «Рад. школа», 1977. – Т. 3. – 670 с.

6. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. В 5-ти тт. / В. О. Сухомлинський. – К.: «Рад. школа», 1977. – Т. 4. – 640 с.

7. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві / В. О. Сухомлинський. – К.: «Рад. школа», 1988. – 304 с.