Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРАКТИКУ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

СЕВАСТЮК Мар’яна Степанівна –

кандидат педагогічних наук, доцент

Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

e-mail: [email protected]

МАКАРЕНКО Леся Леонідівна –

доктор педагогічних наук, професор

Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті проаналізовано теоретичні засади підготовки майбутнього вчителя початкової школи до інноваційної діяльності та впровадження передового педагогічного досвіду, досліджена творча спадщина В. О. Сухомлинського та виділені ідеї, методичні засади, які використовують вчителі у роботі, розроблені складові, показники та рівні готовності студентів до використання педагогічних ідей видатного педагога. Досліджений стан готовності вчителів початкової школи до використання педагогічної спадщини минулого, розроблена система підготовки студентів до використання ідей В. О. Сухомлинського у майбутній педагогічній діяльності.

Ключові слова: педагогічна спадщина, готовність вчителя до впровадження педагогічних ідей, мотиваційний, змістовий та операційний компоненти готовності, педагогічні умови.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Марусинець М. М. Рефлексивні акценти в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. Наукові записки. Ред кол. : В. В. Радул, С. П. Величко та ін. – Вип. 123. – Т. ІІ. – Кіровоград: Імекс – ЛТД. 2013. С. 214–217. (Серія «Педагогічні науки») .

2. В. О. Сухомлинський у роздумах сучасних українських педагогів : монографія / упоряд. О. В. Сухомлинська, О. Я. Савченко ; авт. кол. : В. Сухомлинська, О. Я. Савченко, В. С. Курило, І. Д. Бех та ін. – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – 504 с.

3. Савченко О. Я. Грані дидактичної системи В. О. Сухомлинського / О. Я. Савченко // Початкова школа. – 1993. – № 3. – С. 16–18.