Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ У НАВЧАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ВИШНЕВЕЦЬКИЙ Олександр Леонідович –

кандидат фізико-математичних наук, доцент,

доцент кафедри вищої математики Харківського національного автомобільно-дорожнього університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті проаналізовано досвід побудови дистанційного курсу дисципліни «Теорія ймовірностей і математична статистика» для студентів денної (заочної) форми навчання в галузі знань «Транспорт і транспортна інфраструктура». Автор розглядає технологію дистанційного навчання як одну з можливих моделей інтерактивного характеру підготовки фахівців у сучасному технічному університеті в умовах багатоступеневої вищої освіти. Проаналізовано досвід побудови дистанційного курсу та технології інтерактивного навчання однією з найважливіших дисциплін у технічному університеті. У статті визначено основні організаційні складові дистанційного курсу такі, як презентація, глосарій, форуми, сторінки дистанційного курсу, чат. Проаналізовано кожної складової, зазначаються особливості в підходів до викладання інформації за темами курсу в кожній з них. Останнім часом технологія дистанційного навчання сприймається як дистанційна підтримка студентів денної форми навчання. Автор розглядає дистанційні технології як засоби модернізації очного навчання, які відкривають шлях до створення нових моделей навчання, до формування нових типів взаємодії суб’єктів освітнього процесу.

Ключові слова: дистанційна форма навчання, технології інтерактивного навчання, організаційні складові дистанційного курсу, модернізації очного навчання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Ємельянова Т.В. Темпоральні масштаби механізмів активізації когнітивного простору особистості / Т.В. Ємельянова, І.М. Климова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2017. – Вип. 8(72). – С. 270-278.

2. Інтерактивні технології на уроках математики / Уклад. І.С. Маркова. – Х.: Основа, 2008. – 126 с.

3. Лосєва Н.М. Активні методи навчання в курсі аналітичної геометрії / Н.М. Лосєва // Дидактика математики: проблеми i дослідження. – Донецьк, 2008. – Вип. 29. – С. 29-34.

4. Пузирьов В.Е. Викладання математичних дисциплін в контексті виховання творчої особистості майбутнього фахівця / В.Е. Пузирьов // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України: Серія: Педагогіка. – 2015. – Вип. 4. – С. 16.

5. Лосєва Н.М. Інтерактивні технології навчання математики: навч. посібн. для студ. вищ. навч. закл. / Н.М. Лосєва, Т.В. Непомняща, А.Ю. Панова. – К.: Кафедра, 2012. – 227 с.

6. Лосева Н.М. Розвиток ідеї самореалізації особистості / Н.M. Лосєва // Рідна школа. – № 5. – 2004. – С. 71-74.

7. Лосєва Н.М. Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н.М. Лосєва, Е.К. Степаненко // Педагогіка і психологія. – № 3 (68). – 2010. – С. 64-73.

8. Ярхо Т.О. Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю у вищих навчальних закладах: монографія / Ярхо Т.О. – Харків: ХНАДУ, 2016. – 284 с.