Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧИХ ПРОЕКТІВ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ

ЛИМАНСЬКА Ольга Вікторівна

кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри хореографії

Харківського національного педагогічного університету

імені Г. С. Сковороди

e-mail: [email protected]

 

БАРАБАШ Ольга Володимирівна

старший викладач кафедри хореографії

Харківського національного педагогічного університету

імені Г. С. Сковороди

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розкрито сутність процесу підготовки творчих танцювальних проектів в контексті професійної підготовки майбутніх вчителів хореографії у вищому педагогічному навчальному закладі. Проаналізовано сучасні підходи щодо визначення «професійних компетенцій хореографа», сконкретизовано поняття «творчий танцювальний проект», сформульовано систему знань та умінь, якими повинен володіти студент для успішної реалізації творчого проекту. Авторами узагальнено досвід реалізації творчих проектів студентами ХНПУ імені Г. С. Сковороди за останні 5 років для можливості впровадження у навчальновиховний процес інших ЗВО. У ході дослідження зроблено висновок про необхідність подальшого удосконалення процесу формування професійних компетенцій хореографів, особливо тих, що повʼязані із практичною сферою діяльності вчителя хореографії.

    Ключові слова: професійна компетентність майбутнього вчителя хореографії, творчий танцювальний проект, реалізація, спеціальні компетенції.

Повний текст:

          Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Андрощук Л. М. Творчий проект як засіб формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії / Андрощук Л.М. // Зб. мат. ІІІ міжнар. наук. конфер. «Теорет. та метод. засади розвитку мист. освіти в контексті європейської інтеграції», м. Суми. – Суми, 2013. – С. 3–4.

2. Андрощук Л. М. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії в процесі постановки творчого проекту «Право на життя: хореографія проти наркоманії та алкоголізму» / Андрощук Л. М. // Мистецтво та освіта. – 2014. – № 4. – С. 55–58.

3. Горбенко О. Б. Метод художньо-творчих проектів у формуванні музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музики / Горбенко О. Б. // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_56/54.pdf

4. Лиманська О. В. Художньо-творча діяльність ансамблю танцю в контексті розвитку хореографічного мистецтва / Лиманська О. В. // Вісник ХДАДМ: Зб. наук. пр. /за ред. Даниленка В. Я. – Х.: ХДАДМ, 2010. – С. 220–222.

5. Овсієнко Л. М. Сутність понять «компетенція», «компетентність», «компетентісний підхід», «якість освіти» у світлі сучасної освітньої парадигми // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: //nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN22/13olmsop.pdf

6. Мартиненко О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів хореографії в умовах вищого навчального закладу / Мартиненко О. // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – № 12, 2015. – С. 165–174.

7. Медвідь Т. А. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутніх хореографів у вищій школі / Медвідь Т. А. // Зб. мат. міжнар. наук.-практ. конфер. «Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття» (м. Київ). – 2016. – С. 100–108.