Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ЦІННІСНО-МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ І НТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ

ТВЕРДОХЛІБ Сергій Сергійович

аспірант кафедри педагогіки та освітнього менеджменту
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті здійснено спробу визначення сутності ціннісно-мотиваційного компонента інтерпретаційної компетентності та його інтегральних структурних показників, узагальнено сутність зазначених педагогічних категорій у наукових дослідженнях вітчизняних та зарубіжних науковців.

Ключові слова: інтерпретаційна компетентність майбутніх учителів хореографії, ціннісномотиваційний компонент, мотиваційно спрямований критерій, ціннісно-орієнтаційний критерій.

Повний текст:

        Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Ананьев Б. Г. Избранные психологические труды: в 2 т. – Т. 2 / Б. Г. Ананьев; под ред. А. А. Бодалева, Б. Ф. Ломова, Н. В. Кузьминой. – М.: Педагогика, 1980. – 286 с.
2. Кузьмінський А. І. Педагогіка: підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. – К.: Знання-Прес, 2003. – 418 с.
3. Куценко С. В. Позитивна мотивація майбутнього вчителя хореографії в процесі формування його творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю / С. В. Куценко // Нові технології навчання: Науково-методичний збірник / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України. Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. – Київ, 2013. – Вип. 76. С. 106–113.
4. Макаренко В. І. Формування фахових компетентностей майбутніх лікарів у процесі природничо-наукової підготовки: дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 Теорія та методика професійної освіти / Макаренко Володимир Іванович ; Центральноукр. держ. пед. ун-т. – Полтава, 2017. – 269 с.
5. Матюшкін А.М. Вопросы психологи мышления и технического творчества / А.М. Матюшкин, Л.В. Путляева, А.Н. Соколов, Н.И. Чуприкова // Вопросы психологии. – 1974. – № 4. – С. 181−188.
6. Мильман В. Э. Внутренняя и внешняя мотивация / Мильман В. Э. // Вопросы психологи. 1987. − № 5. − С. 129−138.
7. Мясищев В. Н. Психология отношений: избр. психол. тр. / В. Н. Мясищев; под ред. А. А. Бодалев; Академия педагогических и социальных наук; Московский психолого-социальный ин-т. – М. : Изд-во Ин-та практ. психологии; Воронеж: НПО «МОДЭК», 1995. – 356 с.
8. Овсянецька Л. П. Мотиваційна основа творчості // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія / Овсянецька Л. П. − Івано- Франківськ: ВДВ ЦІТ, 2007. – Вип. 12. – Ч. ІІ. − С. 23−30.
9. Перець О. Основні критерії, рівні та показники сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / Оксана Перець // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий, 2010. – Вип. 2. – С. 119–125.
10. Петровський А. Петровский А. В., Ярошевский М. Г. Психология. – М. : Академия, 2002. – 512 с.
11. Сердюк Т. І. Професійна підготовки студентів-хореографів до професійної діяльності / Т. І. Сердюк // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 58. Частина 2. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2011. – 464 с.
12. Тараненко Ю. Модель підготовки майбутніх учителів хореографії до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів / Ю. Тараненко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи / Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань: РВЦ «Софія», 2015. Випуск 53. – С. 63−70 − ISSN 2307−4922
13. Ягупов В. В. Педагогіка: навч. посіб. / В. В. Ягупов. – К.: Либідь, 2002. – 560 с.