Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ У СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

КАПІТАН Тетяна Анатоліївна

кандидат філологічних наук,
доцент кафедри лінгводидактики та іноземних мов
Центральноукраїнського державного педагогічного університету
імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розглянуто одну з основних форм мовленнєвого спілкування – діалогічне мовлення; доведено, що діалогічне мовлення є ефективним засобом навчання іноземної мови, сприяє активізації мовленнєвого матеріалу й формуванню мовленнєвих навичок; наголошено на спонтанності діалогічного мовлення, його емоційності та експресивності; з’ясовано, що діалогічне і монологічне мовлення характеризуються зверненістю, однак засвідчено, що діалогічне мовлення більш тісно, ніж монологічне, пов’язане із ситуацією спілкування.

Ключові слова: діалогічне мовлення, мовленнєві навички, емоційність, експресивність, ситуативність, спонтанність, спілкування, реплікування.

Повний текст:

        Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Вишневський О. І. Методика навчання іноземних мов: Навчальний посібник / О. І. Вишневський. – К.: Знання, 2011. – 206 с.
2. Выготский Л. С. Избранные психологические исследования / Л. С. Выготский. – М.: АПН РСФСР, 1956. – 519 с.
3. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / Кол. автор. під кер. С. Ю. Ніколаєвої та ін. – К.: Ленвіт, 1999. – 320 с.
4. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах: Підручник / Кол. автор. під кер. Л. С. Панова та ін. – К.: Академія, 2010. – 328 с.
5. Методика обучения иностранным языкам в средней школе: Учебник / Кол. авт. под ред. Н. И. Гез, М. В. Ляховицкий, А. А. Миролюбов и др. – М.: Высш. школа, 1982. – 373 с.
6. Общая методика обучения иностранным языкам в средней школе. Учебник / Кол. авт. под ред. А. А. Миролюбова, И. В. Рахманова, В. С. Цетлин. – М.: «Просвещение», 1967. – 504 с.