Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МЕТОДИКА ОПАНУВАННЯ ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНЯМИ МОЛОДШИХ КЛАСІВ З ПОРУШЕНИМ ІНТЕЛЕКТОМ

МАКСИМЕНКО Наталія Валеріївна –

асистент кафедри спеціальної освіти та здоров’я людини

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розглянуто різні джерела формування основ безпеки життєдіяльності в учнів молодших класів: сім’я, школа, коло спілкування, ЗМІ, твори літератури та мистецтва.

Ключові слова: безпека життєдіяльності, виховна робота, діти з порушеннями інтелекту, джерела виховного впливу, методика.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України / А. М. Алексюк. – К.: – Либідь, 1998. – 554 с.

2. Буфетов Н. М. Нравственное воспитание во вспомогательной школе. – / Н. М. Буфетов. – АлмаАта: Мектеп, 1988. – 88 с.

3. Джигерей В. С., Жидецький В. Ц. Безпека життєдіяльності: навчальний посібник / В. С. Джигирей, В. Ц. Жидецький. – Львів: Новий світ, 2001. – 256 с.

4. Гладченко І. В. Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей: Основи здоров’я (1-4 класи) / І. В. Гладченко // Інформаційний збірник та
коментарі Міністерства освіти і науки України, 2014. – Вип. 12. – С. 12–45.

5. Миронова С. П. Методика корекційної роботи при порушеннях пізнавальної діяльності: підручник / С. П. Миронова. – Кам’янецьПодільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014. – 260 с.

6. Синьов В. M. Корекційна психопедагогіка. Олігофренопедагогіка: підручник / В. M. Синьов. – K.: Вид-во НПУ ім. M. II. Драгоманова, 2007. – Частина I. – 238 c.