Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я У ДІТЕЙ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З НЕРВОВОПСИХІЧНИМИ ВІДХИЛЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

РУДЕНКО Тетяна Володимирівна –

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної освіти та здоров’я людини

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розглядається завдання валеологічної підготовки майбутніх учителів початкової школи та деякі особливості методики навчання культури здоров’я дітей з нервово-психічними відхиленнями в інклюзивному класі.

Ключові слова: інклюзивна освіта, здоров’я, валеологічне виховання, основи здоров’я, діти з особливими освітніми потребами, методика навчання, культура здоров’я, діти з нервово-психічними відхиленнями.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Ващенко Л. С. Основи здоров’я [Книга для вчителів] / Л. С. Ващенко, Т. Є. Бойченко. – К.: «Генеза», 2005. – 240 с.

2. Дятленко Н. М. Асистент учителя в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник / Н. М. Дятленко, Н. З. Софій, О. В. Мартинчук, Ю. М. Найда, під заг. ред. М. Ф. Войцехівського. – К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 172 с.

3. Ервін Е. Підготовка вчителів і вихователів до роботи в інклюзивних класах та групах / Е. Ервін, Д. Кугельмас – Всеукраїнський фонд «Крок за кроком». – К. – 2000 – 150 с.

4. Колупаєва А. А. Діти з особливими потребами та організація їх навчання / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук – К.: «АТОПОЛ» – 2011. – 273 с.

5. Мардар Г. І. Валеологія з методикою викладання: конспект лекцій. – Чернівці, 2011. – 343 с.