Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ ПРОЦЕСУ НАУКОВОЇ ТВОРЧОСТІ СЕРЕД ШКОЛЯРІВ В РОБОТІ ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНИХ СЕКЦІЙ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

ОНОЙКО Юрій Юрійович –

кандидат географічних наук, доцент, доцент кафедри географії та геоекології

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

https://orcid.org/0000-0002-3311-7200

e-mail: [email protected]

МОВЧАН Сергій Васильович –

викладач кафедри географії та геоекології

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті проаналізовано педагогічний досвід планування навчальної діяльності природничо-географічних секцій позашкільних закладів. Основний акцент зроблено на розкритті методичних особливостей організації наукової творчості учнів в рамках роботи секцій. Висвітлені головні підходи та принципи планування даного процесу, досліджена типова структура розробленої авторами навчальної програми.

Ключові слова: позашкільні заклади, наукова творчість учнів, навчальні програми позашкільної освіти, компетентнісний підхід, принципи організації навчального процесу.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Биковська О. В. Реалізація компетентнісного підходу в позашкільній освіті / О. В. Биковська // Позашкільна освіта і виховання. – 2007. – №2. – С. 7–16.

2. Липецький О. П. Особливості формування пізнавальної самостійності підлітків у процесі дослідницької діяльності / О. П. Липецький // Теоретико–методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць. Кіровоград, 2010. – Вип. 14. кн. 2. – С. 416–425.

3. Онойко Ю. Ю. Методичні аспекти розвитку творчої особистості учня в рамках роботи секції географії Малої академії наук / Ю. Ю. Онойко // Наукові записки КДПУ ім. В. Винниченка. Серія: Педагогічні науки. – Випуск 102. – Кіровоград, 2012. – С. 53–58.

4. Онойко Ю. Ю. Навчальна програма з позашкільної освіти секції «Географія та ландшафтознавство» Малої академії наук учнівської молоді (3 роки навчання) / Ю. Ю. Онойко. – Кіровоград: ІМЕКС-ЛТД, 2015. – 32 с.