Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ З ІНКЛЮЗИВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ

МАРТІН Аліна Миколаївна –

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методик дошкільної та початкової освіти

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розглядаються особливості реалізації змісту природничої освіти в навчальних закладах з інклюзивною формою освіти. Охарактеризовано педагогічні умови діяльності вчителя при вивченні об’єктів та предметів навколишнього середовища. Здійснено теоретичний аналіз педагогічних умов розвитку дітей з особливими потребами до вивчення природничих дисциплін. У статті зазначено методичні поради для вчителів щодо засвоєння природничого навчального матеріалу учнями початкових класів загальноосвітньої школи з інклюзивною формою навчання.

Ключові слова: інклюзія, інклюзивна освіта, природнича освіта, практична робота, екскурсії

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бойчук Ю. Д. Методичні рекомендації щодо організації та змісту діяльності вчителя загальноосвітнього навчального закладу в умовах інклюзивного навчання / Ю. Д. Бойчук, О. С. Бородіна; ХНПУ ім. Г. С. Сковороди; уклад. К. І. Васильєва. – Харків: ХНПУ, 2013. – 17 с.

2. Гурська О. Психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання / О. Гурська // Директор школи. Шкільний світ. – 2014. – № 10. – С. 16–33.

3. Інклюзія як нова філософія освіти // Радість дитинства – вільні рухи. – 2009. – № 4. – С. 5–9.

4. Інклюзивна школа: особливості організації та управління: навч.-метод. посіб. / А. А. Колупаєва, Н. З. Софій, Ю. М. Найда та ін. За заг. ред. Л. І. Даниленко, 2007. – К. – 128 с.

5. Основи інклюзивної освіти: навч.-метод. посіб. / за заг. ред. А. А. Колупаєвої. – К.: А. С. К., 2012. – 308 с.