Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНА САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ

КОЧУБЕЙ Тетяна Дмитрівна –

доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

Уманського державного педагогічного університету

імені Павла Тичини

e-mail: [email protected]

ЛЮЛЬЧЕНКО Вячеслав Григорович –

викладач кафедри техніко-технологічних дисциплін,

охорони праці та безпеки життєдіяльності Уманського державного педагогічного університету

імені Павла Тичини

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розкривається сутність поняття професійна санітарно-гігієнічна компетентність майбутнього інженера-педагога харчового профілю та проаналізовано її ключові компоненти. Визначено професійну санітарно-гігієнічну компетентність майбутнього інженера-педагога харчового профілю як важливу особистісну якість, складову його професійної компетентності, що визначає сукупність санітарногігієнічних знань, умінь та навиків відносно збереження здоров’я та життя людини.

Ключові слова: інженер-педагог, професійна компетентність, гігієна, санітарія.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бендера, І. М. Інженерно-педагогічна освіта – термінологічний аспект / І. М. Бендера / / Пробл. інж.-пед. освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. – Х., 2009. – Вип. 24–25. – С. 70–77.

2. Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / Уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005. – 1728 с.

3. Каньковський, І. Є. Інженерно-педагогічна діяльність та її складові [Текст] / І. Є. Каньковський // Проблеми інж.-пед.: зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. академiя. – Х., 2008. – Вип. 21. – С. 53–62.

4. Каньковський І. Є. Структура та зміст компетенцій інженера-педагога [Електронний ресурс] / І. Є. Каньковський // Проблеми інженерно- педагогічної освіти. – 2013. – № 40–41. – С. 59–68.

5. Концепції Загальнодержавної програми «Здоров’я 2020: український вимір» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.moz.gov.ua

6. Крушельницька О. В. Управління персоналом: навчальний посібник. / О. В. Крушельницька, Д. П. Мельничук / Видання друге, перероблене й доповнене. – К., «Кондор». – 2005. – 308 с.

7. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року: схвалено Указом Президента України від 25 червня 2013 року № 344/2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: httр://zаkоn2.rаdа.gоv.uа/lаws/shоw/344/2013

8. Проект стандарту вищої освіти. СВО_ПО_ХТ - 2016. Рівень вищої освіти – перший. Ступінь вищої освіти – бакалавр. Галузь знань – 01 Освіта. Спеціальність – 015 Професійна освіта. Харчові технології. Кол.автор. Гуменюк Т. Б., Зубар Н. М., Волкова А. А. – м. Бровари – 2016. – 25 с.

9. Ступак Д. Є. Формування професійної компетентності майбутніх викладачів безпеки життєдіяльності та охорони праці в процесі фахової підготовки [Текст]: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Ступак Дмитро Євгенович; НАПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих – Київ: Принт-центр, 2016. – 20 с.

10. Ткачук С. І. Педагогічні аспекти підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчових технологій у педагогічних вищих навчальних закладах / С. І. Ткачук. – К., 2014., – С. 181–186.

11. Ящук С. М. Професійна підготовка магістрів технологічної освіти: теорія та методика: монографія / Сергій Миколайович Ящук – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2015. – 368 с.