Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО МОНІТОРИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

РОЖЕЛЮК Ірина Ярославівна –

аспірантка кафедри педагогіки Одеського національного університету

ім. І. І. Мечникова

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття присвячена висвітленню результатів констатувального експерименту, упродовж якого схарактеризовано рівні сформованості готовності майбутніх викладачів іноземної мови до моніторингової діяльності як активних учасників, організаторів й сучасних менеджерів іншомовної освіти. На підставі використання засобів критеріально-рівневого підходу конкретизовано критерії (змістовий, технологічний і орієнтаційний) та інтегральні показники (якість професійних знань з теорії моніторингової діяльності у сфері іншомовної освіти, ступінь опанування способів здійснення моніторингової діяльності, міра мотиваційного ставлення до викладача іноземної мови як гаранта якості іншомовної освіти), за якими доцільно здійснювати вимів рівнів сформованості готовності майбутніх викладачів іноземної мови до моніторингової діяльності.

Ключові слова: моніторинг,готовність до моніторингової діяльності, майбутні викладачі іноземної мови, критеріально-рівневий підход, критерії, показники, рівні сформованості готовності до моніторингової діяльності.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і гол. ред. В. Т. Бусел. – К.: Ірпінь, ВТО «Перун», 2005. – 500 с.

2. Денисенко А. О. Організація моніторингу виховної системи вищих педагогічних навчальних закладів: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Анжела Олегівна Денисенко. – Харків, 2008. – 209 с.

3. Дурай-Новикова К. М. Формирование профессиональной готовности к педагогической деятельности: автореф. дис. … доктора пед. наук: 13.00.01 / К. М. Дурай-Новикова. – М., 1983. – 50 с.

4. Коробович Л. П. Педагогічні умови моніторингу результативності навчального процесу в системі педагогічного менеджменту вищого навчального закладу: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.06 / Л. П. Коробович. – К., 2010. – 266 с.

5. Костюк Г. С. Избранные психологические труды / Г. С. Костюк. – М.: Педагогика, 1988. – 304 с.

6. Лукіна Т. О. Моніторинг якості освіти: теорія і практика / Т. О. Лукіна. – К.: «Шкіл-світ», 2006. – 128 с.

7. Макаренко І. Є. Принципи організації моніторингу якості процесу навчання у загальноосвітніх навчальних закладах / І. Є. Макаренко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2011. – №27. – С. 153–159.

8. Мокшеєв В. Організація системи моніторингу в освіті / В. Мокшеєв //Шкільні технології. – 2005. – №1. – С. 85–94.

9. Ячина Н. П. Формирование мониторинговой компетентности учителя в условиях общеобразовательного учреждения: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ячина Надежда Петровна. – Казань, 2009. – 199 с.

10. Tudor J. The Challenge of the Bologna Process for Higher Education Language Teaching in Europe. – Brussels: Universite Libre de Bruxelles, 2005. – 124 s.