Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

КОМПОНЕНТНО-СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ КУЛЬТУРИ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ТВОРЧОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ЛАЙ Сяоцянь –

аспірантка Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського.

e-mail:[email protected]

Анотація

    В межах представленої статті визначено й обґрунтовано структурні компоненти культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва: мотиваційно-цільовий; когнітивно-змістовний; комунікативно-діяльнісний та особистісний. Робиться висновок, що наявність та єдність цих компонентів характеризують не тільки рівень культури майбутнього професіонала в цілому, а й сформованість культури міжособистісної творчої взаємодії, зокрема.

Ключові слова: культура міжособистісної творчої взаємодії, міжособистісні відносини, компонент, мотивація, комунікативність, особистість.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бодалев A. A. Личность и общение: избранные труды / A. A. Бодалев. –М.: Педагогика, 1983. – 271 с.

2. Єфіменко С. М. Розвиток інтелектуальнотворчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі професійної підготовки: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Єфіменко Світлана Миколаївна. – Кіровоград, 2015. – 376 с.

3. Коротяева И. Б. Деловая игра как средство развития познавательных и профессиональных интересов студентов педагогического вуза: дисс … канд. пед. наук: 13.00.04 / И. Б. Коротяева. – К., 2008. – 186 с.

4. Краевский В. В. Основы обучения. Дидактика и современная методика / В. В. Краевский, А. В. Хуторской. – М.: Академия, 2007. – 352 с.

5. Основи психології / за ред. О. В. Киричука, В. А. Роменця. – 2-е вид. – К.: Либідь, 1996. – 632 с.

6. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. – К. : Освіта України, 2008. – 274 с.

7. Панфилова А. П. Деловая коммуникация в профессиональной деятельности: учеб. пособие / А. П. Панфилова. – СПб.: Знание, 2001. – 496 с.

8. Психология музыкальной деятельности. Теория и практика: учеб. пособие для студ. муз. фак. высш. пед. учеб. заведений / Д. К. Кирнарская, Н. И. Киященко, K. B. Тарасова и др.; Под ред. Г. М. Цыпина. – М.: Академия, 2003. – 368 с.

9. Bachman L. F. Language testing in practice / L. F. Bachman, A. S. Palmer. – N.-Y. : Oxford University Press, 2002. – 377 p.