Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МОЖЛИВОСТІ, ПРОБЛЕМИ Й ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ»

ДЕМЕШКО Інна Миколаївна

кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті розглянуто проблеми й перспективи використання інноваційних технологій в курсі «Інформаційно-аналітична діяльність», можливості використання проектного методу, кейс-методу при вивченні даного курсу. З’ясовано переваги й недоліки дистанцiйного навчання, зроблено акцент на особливостях навчального процесу при вивченні даного курсу з використанням дистанційних освітніх технологій.

Ключові слова: дистанційне навчання, дистанційні освітні технології, інформаційний простір, інформаційні технології, проектний метод, презентація.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Буйницька О. П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання / О. П. Буйницька. – Кам’янець-Подільський: ПП Буйницький, 2009. – 100 с.

2. Демешко І. М. Інформаційно-аналітична діяльність: навч. посіб. [2-е вид., випр. і доп.]. – Кіровоград: ФОП Александрова М. В., 2016. – 300 с.

3. Кошечко Н. Інноваційні освітні технології навчання та викладання у вищій школі / Н. Кошечко // Педагогіка. – 2015. – № 1. – С. 35–38.

4. Малюта Л. Я. Особливості моделювання інноваційних процесів на підприємстві [Електронний ресурс] / Л. Я. Малюта. – Режим доступу: http://www.pu.if.ua/depart/Finances/resource/file/Збірн ик/2012-2/

5. Яровенко Т. С. Види інновацій в освіті та їх класифікація [Електронний ресурс] / Т. С. Яровенко. – Режим доступу: http://vestnikdnu.com.ua/archive/201264/yarovenko.ht ml

6. Шевченко М. В. Проектний метод як сучасний спосіб викладання іноземної мови професійного спрямування у вищій школі [Електронний ресурс] / М. В. Шевченко. – Режим доступу : https://www.confesp.fl.kpi.ua/node/1066