Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВПЛИВ ПРОГРАМИ, ЩО БЛОКУЄ НЕБАЖАНИЙ ІНТЕРНЕТ-КОНТЕНТ НА ТРИВАЛІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЮ ДОЗВІЛЛЯ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

ДАВІДОВИЧ Ніцца –

профессор, керівник відділу оцінювання якості

академічної освіти, університет Аріель, Їзраїль

[email protected],

ЯВИЧ Роман –

PhD, факультет природничих наук,

кафедра математики, університет Аріель, Їзраїль

[email protected],

ГЕРКЕРОВА Олександра Михайлівна –

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри

германської філології та методики викладання іноземних мов

Південноукраїнського національного педагогічного

університету ім. К. Д. Ушинського,Одеса

[email protected]

Анотація

    Останніми десятиліттями Інтернет став невід'ємною частиною життя людей - дорослих, підлітків та дітей. Він використовується для пошуку інформації, спілкування, розваг і т.д. Відповідно, час, що витрачається на цю діяльність, зростає, особливо серед молоді. Однак, незважаючи на переваги використання цього інструменту, у нього також є і зворотна сторона - доступ до інформації неналежного характеру, можливість виникнення психічних розладів і Інтернет-залежності. Для вирішення згаданих вище проблем були розроблені різні програми, в тому числі NetSpark, які дозволяють блокувати і / або фільтрувати інтернет-системи. Метою цього дослідження було з'ясувати, чи існує зв'язок між програмою NetSpark на смартфоні і організацією дозвілля серед студентів, на телефонах яких встановлена не встановлена програма NetSpark. Хоча більша частина гіпотез не підтвердилася, дослідження сприяло висвітленню теми використання Інтернету та організації дозвілля.

Ключові слова: небажаний контент, NetSpark, смартфон, організація дозвілля, фільтрація контенту, блокування Інтернет-сторінок

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Beutel, M. E., Brähler, E., Glaesmer, H., Kuss, D. J., Wölfling, K., & Müller, K. W. (2011). Regular and problematic leisure-time Internet use in the community: results from a German populationbased survey. Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking, 14(5).

2. Cohen, A. & Romi, S. (2015). Leisure among youth in Israel: Non-formal education, school climate, violence, risk of dropping out and wellbeing. Ramat Gan: Bar Ilan University. [Hebrew].

3. David & Tzipora (2011). Use of cellular telephones: Jewish teens versus Bedouin teens in Israel. Beer Sheva: Ben Gurion University. [Hebrew].

4. Harari, L., Vidislavsky, M. & Shemesh, D. (2001). The way to a safe space on the internet. Journal for Promoting Leadership, Professionalism, and Excellence in the School Administration in Elementary Education. Ministry of Education. [Hebrew].

5. Lenhart, A. (2015). Teens, social media & technology overview 2015. Pew Research Center, 9.


6. NetSpark website. Accessed 14 March 2017 from http://www.netspark.com/?a=technologies/graphic_i nspection

7. Rafaeli, S., Ariel, Y. & Katzman, M. (2010). Online youth: Internet use and purchasing patterns. Ministry of Trade and Employment. [Hebrew].

8. Sasson, H., Erez, R. & Elgali, Z. (2011). Risks on the web: Adolescents' perceptions and coping mechanisms. The 4th Knowledge Cities World Summit, pp. 350-356. [Hebrew].

9. Shapira, N. A., Goldsmith, T. D., Keck, P. E., Khosla, U. M., & McElroy, S. L. (2000). Psychiatric features of individuals with problematic internet use. Journal of Affective Disorders, 57(1), 267-272.


10. Shapira, N. A., Lessig, M. C., Goldsmith, T. D., Szabo, S. T., Lazoritz, M., Gold, M. S., & Stein, D. J. (2003). Problematic internet use: proposed classification and diagnostic criteria. Depression and Anxiety, 17(4).

11. Survey on use of cell phones in class (2012). Haifa University. [Hebrew].


12. Wells, J., & Lewis, L. (2006). Internet access in US public schools and classrooms: 1994– 2005. National Center for Education Statistics.