Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УСПІШНОСТІ ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ВИКОНАВСЬКО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

ХУАН ЯЦЯНЬ –

аспірант кафедри музично-інструментальної підготовки

Південноукраїнського національного педагогічного

університету імені К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглянуто питання творчого самовираження майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки. Стислий огляд проблеми дозволив визначити, що методологічною основою вирішення заявленої проблеми є: антропологічний, семіотичний, акмеологічний і синергетичний наукові підходи.

Ключові слова: майбутній вчитель музики, творче самовираження, виконавсько-інструментальна підготовка, антропологічний підхід, семіотичний підхід, акмеологічний підхід, синергетичний підхід.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бим-Бад Б. М. Антропологические основания теории и практики образования // Педагогика. – 1994. – № 5. – С. 5–10.

2. Гагин Ю. А. Акмеологические аспекты предмета психологии / Ю. А. Гагин // Вестн. Балт. пед. акад. : Вып. 55. – 2004. – С. 45–60.

3. Гржибовская Р. Н. Интерпретация музыкального произведения // Теория и методика обучения игре на фортепиано / [под общ. ред. А. Г. Каузовой, А. И. Николаевой]. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001. – С. 188–198.

4. Коджаспирова Г. М. Педагогический словарь : Для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – М. : Издательский центр «Академия», 2000. – 176 с.

5. Корыхалова Н. П. Интерпретация музыки : Теоретические проблемы музыкального исполнительства и критический анализ их разработки в современной буржуазной эстетике / Н. П. Корыхалова. – Л. : Музыка, 1979. – 208 с.

6. Новейший философский словарь / Сост. А. А. Грицанов. – М. : Изд. В. М. Скакун, 1998. – 897 с.

7. Юдин Э. Г. Методология науки. Системность. Деятельность / Э. Г. Юдин. – М. : URSS, 1997. – 444 с.