Accessibility Tools

  • 1 st. Shevchenka,Kropyvnytskyi, Ukraine
  • (0522) 32-17-18
  • mails@cuspu.edu.ua
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ЗАСОБИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МУЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ

ХЕ СЮЕФЕЙ ‒

аспирант Національного педагогічного університету

імені М. П. Драгоманова

e-mail: sofia-sofiika@ukr.net

Анотація

  У статті розглянуто засоби музичної підготовки майбутніх учителів хореографії, спрямованих на вдосконалення рівня професійної освіти; визначено компоненти (мотиваційно-орієнтаційний, когнітивнокомпетентнісний, творчо-виконавський), критерії (мотиваційний, когнітивний, емоційний, поведінковий) та рівні сформованості (високий, середній та низький) музичної культури. Представлена методика удосконалення музичної підготовки майбутніх учителів хореографії.

Ключові слова: майбутній вчитель хореографії; музична культура;музична підготовка; педагогічні умови.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гуревич Р. С. Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійнотехнічних закладах: Монографія. / Р. С. Гуревич; наук. ред. С. У. Гончаренко. – К.: Вища школа, 1998. – 50 с.

2. Рудницька О. П. Основи педагогічних досліджень: навч.-метод, посіб. [для студ. вищ. навч. закл., які вивч. дисц. мистецьк. циклу] / О. П. Рудницька, А. Г. Болгарський, Т. Ю. Свистельникова. – К., 1998. – 254 с.

3. Словник іншомовних слів. – М.: Просвещение, 1987. – 241 c.

4. Філіппова Л. Л. Модель формування інформаційної культури майбутніх економістів / Н. Т. Тверезовська, Л. Л. Філіппова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – Вип. 143. – К., 2009. – С. 45–50.