Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ

МОГІЛЕЙ Ірина Владиславівна –

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент

кафедри музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки

Криворізького державного педагогічного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті розглядається проблема художньо-естетичного виховання в теорії і практиці загальноосвітньої школи. Автор наголошує на актуальності і значущості окресленого напрямку мистецької освіти, аналізує основні поняття, пропонує можливі шляхи формування творчої активності старшокласників на уроках художньої культури.

Ключові слова: творчість, творча діяльність, творча активність, мистецька освіта, урок художньої культури, шляхи формування творчої активності старшокласників.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Абульханова-Славская К. А. Активность и сознание личности как субъекта деятельности / Ксения Александровна Абульханова-Славская // Психология личности / под ред. Б. Ф. Ломова. – Москва, 1989. – С. 14–21.

2. Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие / Рудольф Арнхейм. – Москва: Прогресс, 1974. – 265 с.

3. Вишнякова Н. Ф. Креативная акмеология. Психология высшего образования: монография / Наталья Федоровна Вишнякова. – Минск: Дэбор, 1999. – 238 с.

4. Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте: психологический очерк / Лев Семенович Выготский. – [3-е изд.]. – Москва : Просвещение, 1991. – 93 с.

5. Гадалова І. М. Історія музичного виховання: навч. посібник / Ірина Михайлівна Гадалова. – Київ: КДПІ, 1991. – 118 с.

6. Мінасян Н. Г. Художня культура: творчі завдання, тести, кросворди / Наталія Мінасян. – Київ: Шкільний світ, 2011. – 120 с.

7. Палашкіна І. В. Творчість у контексті сучасної парадигми виховання // Гуманітарні науки. – 2002. – №1. – С. 22–30.

8. Фелющенко І. В. Тренінг як засіб розвитку творчих здібностей школярів на уроках художньої культури / І. В. Фелющенко // Рідна школа. – 2014. – №12. – С. 21–27.

9. Фромм Э. Иметь или быть? / Эрих Фромм; [пер. с англ. Э. Телятниковой]. – М.: АСТ; Астрель, 2010. – 320 с.

10. Щолокова О. П. Методика викладання світової художньої культури: підручник / Ольга Пилипівна Щолокова. – Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2007. – 194 с.