Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ІРЛАНДСЬКА НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА ВЧИТЕЛІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ

ЛИСЕНКО Олена Анатоліївна −

аспірантка кафедри психології і педагогіки,

викладач кафедри англійської мови і перекладу

Київського національного лінгвістичного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті визначено роль та внесок Ірландської національної спілки вчителів (ІНСВ) у розбудову сучасної системи педагогічної освіти Ірландії. ІНСВ співпрацює з державними органами освіти з метою винайдення оптимальних шляхів вирішення проблем шкільної освіти, професійної підготовки педагогічних кадрів. Вагомим внеском ІНСВ у педагогічну освіту другого та третього ступенів є забезпечення педагогів початкової школи онлайн та очними курсами професійного вдосконалення з урахуванням досягнень останніх наукових досліджень.

Ключові слова: педагогічна освіта, професійна підготовка, педагогічні кадри, професійний розвиток.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. About Into (Aims and Structure). Available at: https://www.into.ie/ROI/AboutINTO/(Аccessed 1 January 2017).

2. Curriculum: Irish national teacher` organization Education Consultative Conference, Athlone 2015 [A Discussion paper]. (2015), Dublin: INTO, 56 p.

3. Into learning (INTO Summer Programme 2016) Available at: http://intolearning.ie/into-summerprogramme-2016/(Аccessed 1 August 2016).

4. Into learning (Teacher Continuum Professional Development) Available at: http://intolearning.ie/teacher-cpd/(Аccessed 1 January 2017).

5. Literacy in a Changing World: [Discussion Document and Proceedings of the Consultative Conference 2011]. (2014), Dublin: INTO, 169 p.

6. Numeracy in the Primary school: [Discussion Document and Proceedings of the Consultative Conference, 2013]. (2016), Dublin: INTO, 121 p.

7. Quality in Education: Irish national teacher` organization Consultative Conference on Education, Armagh 2014 [Conference Programme including the background paper Quality Education: teacher responsibility and accountability]. (2014), Dublin: INTO, 16 p.