Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВИКОРИСТАННЯ ТРВЗ НА ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТТЯХ В РОБОТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

ГАГАРІНА Наталія Павлівна –

старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти комунального закладу

«Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

імені Василя Сухомлинського»

e-mail: [email protected]

РЕВЕНЕЦЬ Оксана Олександрівна –

вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 25 м. Олександрія

e-mail: [email protected]

Анотація

  Одним із завдань сучасного дошкільного навчального закладу є задоволення попиту, потреб батьків у вихованні та навчанні дітей. Застосування сучасних інноваційних технологій в діяльності вихователя дає змогу певною мірою підвищити якість освітніх послуг. У статті розглянуто використання ТРВЗ на інтегрованих заняттях в роботі вихователя, сутність та ефективність методів і прийомів творчого запам’ятовування, аналізу та умовисновків.

Ключові слова: технологія, вихователь, картина, пам'ять, дитина

 

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Білан О. І. Навчання розповідання з використанням наочності. Старший дошкільний вік: методичний посібник / О. І. Білан. – Тернопіль: Мандрівець, 2014. – 128 с.

2. Гавриш Н., Безсонова О. Калейдоскоп інформаційно-ігрової творчості дітей. Методичні рекомендації щодо використання коректурних таблиць. – К.: Видавничий дім «Слово», 2012. – 256 с.

3. Калмикова Л. О. Формування у дітей старшого дошкільного віку мовленнєвої діяльності: діагностико-розвивальний комплекс: навч.-метод.посіб. / Л. О. Калмикова. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2016. – 384 с.

4. Калуська Л. В. Інновації в дошкіллі. Програми, технології, проекти, ідеї, досвід: посібник на допомогу дошкільним працівникам / Авт.-упор.: Л. В. Калуська, М. В. Отрощенко. – К.: Мандрівець, 2010. – 376 с.

5. Митник О. Як виховати дошкільникадіяча / О. Митник // Дошкільне виховання. – 2016. – №2. – С. 8–9.