Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАНЯТТЯХ З ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ

МАЄВСЬКА Анастасія Сергіївна

аспірант Київського університету

імені Бориса Грінченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття є актуальною для розгляду у науковій сфері. Вона торкається педагогічних принципів вокальновиконавського розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях з постановки голосу. Теоретичне осмислення проблеми дозволило автору визначити сутність вокальної і методичної складової професійної підготовки вчителя музичного мистецтва і на цій основі узагальнити як власний досвід, так і погляди видатних представників вокальної педагогіки щодо забезпечення взаємодії вокально-виконавського та вокально-педагогічного напрямів професійної діяльності вчителів музичного мистецтва. Це дозволило вокально-виконавський розвиток розглядати як виявлення високого рівня вокально-методичної діяльності вчителя музичного мистецтва, що ґрунтується на інтеграції індивідуального вокального розвитку та методики співочого розвитку студентів.

    Ключові слова: вокально-виконавський розвиток; вокальна підготовка; вчитель музичного мистецтва; педагогічні принципи; постановка голосу.

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Єременко О. В. Підготовка магістрів музичного мистецтва: теоретико-методологічні орієнтири її оновлення / Теорія та методика музичної освіти: Наукова школа Г. М. Падалки: колективна монографія / О. В. Єременко [під. наук. ред. А. В. Козир. – К.: НПУ імені М. Драгоманова, 2011. – С. 92–120.

2. Козир А. В. Професійна майстерність учителів музики: теорія і практика формування в системі багаторівневої освіти: [монографія] / А. В. Козир. – К.: НПУ імені М. Драгоманова, 2008. – 378 с.

3. Кузьмінський А. І. Вступ до університетських студій: навч. посіб. для студ. унтів / Кузьмінський А. І. – Черкаси: ЧНУ, 2004. – 174 с.

4. Лабунець В. М. Інтегроване навчання майбутніх учителів музики: теорія та практика / В. М. Лабунець, Ж. Ю. Карташова. – КамʼянецьПодільський: ПП Зволейко Д. Г., 2013. – 236 с.

5. Орлов В. Ф. Професійне становлення майбутніх учителів мистецьких дисциплін: теорія і технологія: [монографія] / В. Ф. Орлов / за заг. ред. І. А. Зязюна. – К.: Наукова думка, 2003. – 263 с.

6. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін): [монографія]. / Г. М. Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 272, [1] с.

7. Пєхота О. М. Культура співробітництва: практика групової роботи студентів: навчальнометодичний посібник / О. М. Пєхота, С. В. Ратовська. – Миколаїв: Іліон, 2011. – 252 с.

8. Хуторской А. В. Методика личностноориентированного обучения. Как обучать всех поразному?: [пособие для учителя] / А. В. Хуторской. – М.: ВЛАДОМ-ПРЕСС, 2005. – 383 с.