Accessibility Tools

  • 1 st. Shevchenka,Kropyvnytskyi, Ukraine
  • (0522) 32-17-18
  • mails@cuspu.edu.ua
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВОКАЛЬНО-ХОРОВИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА АРТ-ПЕДАГОГІЧНИМИ МЕТОДАМИ

БОНДАРЕНКО Анжеліка Володимирівна

кандидат педагогічних наук,

старший викладач кафедри

методики музичного виховання,

співу та хорового диригування

Криворізького державного педагогічного університету

e-mail: bondarenko_ang@ukr.net

Анотація

    У статті розглядаються теоретичні основи використання художньо-педагогічних методів на практичних заняттях навчального хору. У фундаментальних роботах з проблем музично-естетично навчання широко відбивається різний аспект формування особистості музичними засобами. У процесі вокальнохорового розвитку майбутніх учителів музики розглядаються поняття «арт-педагогіка» та значення художньо-педагогічних методів. Виділено цілі використання художньо-педагогічних методів на практичних заняттях хору. Також у статті обговорюється впровадження цих методів, що впливають на творчу активність учнів під час вокально-хорової роботи. Представлено приклад вокально-хорової роботи зі студентами, як учасниками навчального хору.

    Ключові слова: арт-педагогічні методи, вокально-хорові навички, майбутні вчителі музичного мистецтва.

Повний текст:

          Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Авдієвський А.Т. Формування особистості на ґрунті національно- культурного відродження / А.Т. Авдієвський // Мистецтво у школі: зб. ст., упор. І. М. Гадалова. – Київ: УДПУ, 1996. – Вип. І. – С. 80–83.

2. Виноградов Г., Красовская Е. Занимательная теория музики. – Москва: Сов. Композитор, 1991. – 192 с.

3. Докторович М., Рурик Г., Хозраткулова І. Арт-терапия в діяльності психолога та соціального педагога / за ред. Докторович М., Рурик Г., Хозраткулової І. – Київ: Редакції загальнопед. газет, 2014. – 104 с.

4. Сметанина А. Ю. Арт-педагогическое спопровождение духовно-нравственного развития детей в условиях дополнительного образования: дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «общая педагогика, история педагогики и образования» / Алена Юрьевна Сметанина. – Великий Новгород, 2008. – 201 с.

5. Таранова Е. В. Арт-педагогический практикум по работе с дошкольниками: игры, упражнения, занятия / Е. В. Таранова. – Ставрополь: Ставропольсервисшкола, 2003. – 95 с.

6. Черевко О. В. Арт-педагогика в работе учителя-предметника и классного руководителя [Электронний ресурс] / Ольга Викторовна Черевко. – Режим доступу: http://45minut. info/load/22. 7. Хрисанова Е. Арт-педагогика в системе современного воспитания / Е. Хрисанова, Н. Сергеева // Народное образование. – 2003. – № 7. – С. 137–143.