Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет освітніх наук та мистецтв

Котелянець Юлія Сергіївна

KotelianecUSдокторка педагогічних наук, доцентка, доцент кафедри

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, 2011 р. Спеціальність: Педагогіка вищої школи. Кваліфікація: викладач університетів та вищих навчальних закладів.

Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, 2011 р  Спеціальність Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська). Кваліфікація:Вчитель англійської, німецької мов та зарубіжної літератури основної і старшої школи.

Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, 2014 р. Спеціальність: вчитель початкової школи.  Кваліфікація: вчитель початкової школи, організатор початкової освіти.

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини 2016 р. Спеціальність: дошкільна освіта. Кваліфікація: вихователь дітей дошкільного віку. Організатор дошкільної освіти. Логопед дошкільних, загальноосвітніх навчальних і реабілітаційних закладів.

Напрями наукової та професійної діяльності: інтеграція мовленнєвої та конструктивної діяльності як засіб розвитку творчості дошкільників, художній розвиток особистості дошкільника.

Тема кандидатської дисертації: «Формування толерантності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки» (2015 р.)

Тема докторської дисертації: «Теорія та методика професійної підготовки майбутніх вихователів до формування творчості дітей старшого дошкільного віку засобами інтеграції мовленнєвої та конструктивної діяльності» (2021 р.)

Транслітерація імені: Yuliia Kotelianets

ORCID iD: 0000-0003-3932-1824

Профілі: ScopusWeb of ScienceGoogle Scholar 

Дисципліни, які викладає: Іноземна мова за професійним спрямуванням, Методика вивчення освітнього напряму «Мовлення дитини», Методика організації діяльності в мультикультурному середовищі ЗДО.

Основні публікації

Монографії:

  1. Котелянець Ю.С. Всебічний розвиток дошкільника засобами гри. Дошкільна і початкова освіта в умовах реформ та викликів: [монографія]/ за заг. ред.О. В. Лобової, С.М.Кондратюк. Суми:СумДПУ імені А.С.Макаренка 2024. С.97–127.
  2. Котелянец Ю. Формирование речевого творчества детей старшого дошкольного возраста. Współczesneidee w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej Monografia wieloautorska. Siedlce, 2020. С. 59–71.
  3. Котелянець Ю.С. Професійна підготовка майбутніх вихователів до формування творчості дітей старшого дошкільного віку засобами інтеграції мовленнєвої та конструктивної діяльності: [Монографія]. Дніпро : Середняк Т. К., 2020. 360 с.
  4. Сопівник Р.В, Котелянець Ю.С. Формування толерантності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки: [ Монографія ]. Київ: КОМПРІНТ, 2020. 215с.

Посібники:

  1. Котелянець Ю. С.,  Котелянець Н. В. Художня праця та основи дизайну. Навчальний посібник. Харків, 2019.  128 с.
  2. Котелянець Ю. С., Котелянець Н. В.  Ручна праця та образотворча діяльність із методикою. Навчальний посібник.  Харків, 2019.  151 с.
  3. Котелянець Ю. С., Котелянець Н. В.  Методика викладання освітньої галузі «Технології» з практикумом. Навчально-методичний посібник.  Харків, 2019.  198 с.

Навчально-методичні посібники для ЗДО з грифом МОН

  1. Котелянець Ю. С. Художня праця: альбом для дітей старшого дошкільного віку / Ю. С. Котелянець, О. В. Агєєва. – К. : Освіта, 2013. – 96 с.
  2. Котелянець Ю. С. Казкові пригоди: альбом для розвитку мистецьких здібностей дітей 4–5 років / Ю. С. Котелянець, О. В. Агєєва. – К. : Освіта, 2015. – 64 с.
  3. Котелянець Ю. С. Майстерня чарівників. Альбом із художньої праці для дітей старшого дошкільного віку (осінь-зима) / Ю. С. Котелянець, О. В. Агєєва. – К. : Оріон, 2019. – 64 с.
  4. Котелянець Ю. С. Майстерня чарівників. Альбом із художньої праці для дітей старшого дошкільного віку (весна–літо) / Ю. С. Котелянець, О. В. Агєєва. – К. : Оріон, 2019. – 64 с.

Навчально-методичний комплект для початкової школи з грифом МОН:

  1. Котелянець Н.В., Агєєва О. В., Котелянець Ю.С. В країні Майстрів. Робочий зошит-альбом: навч. посібник для 3 кл. К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. 56 с.
  2. Котелянець Н.В., Агєєва О. В., Котелянець Ю.С. В країні Майстрів. Робочий зошит-альбом: навч. посібник для 4 кл. К.: Видавничий дім «Освіта», 2015. 56 с.
  3. Котелянець Н.В., Агєєва О. В., Котелянець Ю.С.  Пізнаємо світ професій. Зошит із профорієнтації: навч. посібник для 1 кл. К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.  32с.
  4. Котелянець Н.В., Агєєва О. В., Котелянець Ю.С. Пізнаємо світ професій. Зошит із профорієнтації: навч. посібник для 2 кл. К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. -  32с.
  5. Котелянець Н.В., Агєєва О. В., Котелянець Ю.С. Пізнаємо світ професій. Зошит із профорієнтації: навч. посібник для 3 кл. К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. 32с.

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Miyer T., Machynska N.,KotelianetsY., Martin A., Shkurenko О., Vyshnivska N., Shpitsa R. Involvement of future teachers in the learning process as a determinant of influence on the orientation of their professional thinking in pedagogical activities. AD ALTA. Journal of Interdisciplinary Research. 2024. Vol. 14. Issue 1. Special XL. P. 21–26. ISSN 1804-7890, ISSN 2464-6733 (ONLINE)
  2. Oleksenko, K., Kryvylova, O., Kotelianets, N., Kotelianets, Y., Moskalyk, H., &Stanichenko, O. (2023). Design of an Educational Environment for Primary School Students in War Conditions. Journal of the University of Zulia , 14(41), 487-495. https://produccion cientificaluz.org/index.php/rluz/article/view/40827 (Web of Science)
  3. Olena Kryvylova, Karina Oleksenko, Natalka Kotelianets, Yulia Kotelianets, Lesya Kindei, Tetiana Kushnirova Influence of the state reform of primary education on the Professional training of future teachers CuestinesPoliticas 40, Nº 75 (2022), 134-144. https://doi.org/10.46398/cuestpol.4075.09 (Web of Science)
  4. Kotelianets The Problem of Methodological Training of Future Teachers in the Digital Environment / L. Kindei, О.Nikitina , Y. Kotelianets, I. Baranyuk. Journal of Curriculum and Teaching Vol. 11, No. 5; 2022. Р. 146-154. (Scopus) https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1362311.pdf
  5. Kotelianets, Y. S. ., Kindei, L. G., Kotelianets, N. V., & Martin, A. N. (2021). Formación de las habilidadescreativas de los niñosmayoresenedadpreescolar a través de actividadesteatrales y del habla. ApuntesUniversitarios, 11(3), 274–284 https://doi.org/10.17162/au.v11i3.706. (Web of Science)

Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Котелянець Ю. С, Зубалій А. О. Театралізованіігри як засіброзвиткутворчостідітейдошкільноговіку. Науковийчасопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Випуск 97’2024 Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. С.68–72
  2. Котелянець Ю., Байдюк Л. Особливості навчання граматиці англійської мови студентів нелінгвістичних ЗВО. Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). No 8(42). 2024. C. 354–363.
  3. Котелянець Ю., Байдюк Л. Розвиток творчого мовлення та письма на уроках англійської мови в початковій школі. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 72, том 1, 2024. C.270274
  4. Котелянець, Ю. С. (2024). Гра як провідний вид діяльності дітей дошкільного віку. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (213),C. 31–36.
  5. Котелянець Ю. Засоби формування мультикультури у майбутніх педагогів в сучасному закладі вищої освіти. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 66, том 2, 2023. C. 275–280.
  6. Котелянець Юлія Сергіївна, Нікітіна Олена Олександрівна Формування іншомовної компетентності молодших школярів засобами ТРВЗ педагогіки Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. №200. С. 21–26.
  7. Котелянець Ю. С. Творчість дітей дошкільного віку як психологопедагогічна проблема. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Ізмаїл, 2020. Вип. 48. С. 157–165.
  8. Котелянець Ю. С. Підготовка майбутніх вихователів до розвитку креативного мовлення дітей дошкільного віку. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. Київ, 2020. 17 (1). С. 40–48.
  9. Котелянець Ю. С. Підготовка майбутнього вихователя до реалізації інтегрованого підходу в навчанні дітей дошкільного віку. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Черкаси, 2020. № 4. С. 192–198.
  10. Котелянець Ю. С. Форми й методи професійної підготовки майбутніх вихователів до формування творчості дітей старшого дошкільного віку засобами інтеграції мовленнєвої та конструктивної діяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми, 2020. № 7 (101). С. 73–95. 12. Котелянець Ю. С. Досвід творчості в ранньому онтогенезі. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2020. № 2. С. 105–112.
  11. Котелянець Ю. С. Формування творчої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі інтеграції мовленнєвої та образотворчої діяльності. Гірська школа Українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук. № 22. Івано-Франківськ, 2020. С. 194–198.
  12. Котелянець Ю. С. Розвиток творчості дошкільників засобами театралізованої діяльності. Витоки педагогічної майстерності. Серія «Педагогічні науки». Випуск 25. Полтава, 2020. С. 135–139.
  13. Котелянець Ю. С. Підготовка вихователів до використання інноваційних технологій творчого розповідання дошкільників. Естетика і етика педагогічної дії:зб. наук. пр./ Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 22. 2020. С. 179–189.
  14. Котелянець Ю. С. Педагогічні умови формування творчості дітей старшого дошкільного віку в процесі роботи з різними матеріалами. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія».  Мукачево, 2020. Вип. 1. С. 143–146.
  15. Kotelianets Y. Development of preschoolers’ speech activity. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. «Pedagogical Sciences». Zhytomyr, 2020.  Vol. 1.  P. 15–23.
  16. Котелянець Ю. С. Конструктивна діяльність як засіб розвитку дітей дошкільного віку. Педагогічна освіта: Теорія та практика. Вип. №28. Кам’янець-Подільський, 2020.  С. 144–154.
  17. Котелянець Ю. С. Діяльність і відношення до світу: проблема інтеграції Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Вип. №1. Бердянськ, 2020. С. 43–52.
  18. Котелянець Ю. С. Філософські та психолого-педагогічні основи творчої активності дітей старшого дошкільного віку. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.  2020.  №1.  С. 231–238.
  19. Котелянець Ю. С. Інтеграція в системі дошкільної освіти. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. 2020. №1. С. 146–151.
  20. Котелянець Ю. С. Формування творчого конструювання дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки.  Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. №185. С. 112–117.