Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Нагорна Олена Василівна

кандидат педагогічних наук, старший викладач

Освіта: 
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018 р. Спеціальність: Спеціальна освіта. Кваліфікація Олігофренопедагог, вчитель-логопед, вчитель дітей з вадами розумового розвитку.

Напрями наукової та професійної діяльності: спеціальна освіта, інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, технології інклюзивного навчання.

Тема кандидатської дисертації: Формування технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів (2021 р.).

Транслітерація імені: Nahorna Olena

ORCID ID: 0000-0002-8045-1260

Профілі: Google ScholarWeb of Science

Відзнаки:

  • 2019 р.– Подяка ЦДПУ ім..В.Винниченка;
  • 2019 р. – Подяка первинної профспілкової організації викладачів і співробітників ЦДПУ ім..В.Винниченка;
  • 2022 р. – Грамота ЦДПУ ім..В.Винниченка.

Дисципліни, які викладає: Інклюзивна освіта, Спеціальна методика природознавства, Спеціальна методика соціально-побутового орієнтування, Мовленнєві і сенсорні системи та їх порушення.

Публікації: Має більше 30 публікацій (наукові та навчально-методичні), зокрема, наукові праці, опубліковані у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях.

Основні публікації

Методичні рекомендації:

  1. Нагорна О. В. Методичні рекомендації щодо організації та впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. Кіровоград: ФОП Піскова М. А., 2016. 28 с.
  2. Завітренко Д.Ж. Рацул А.Б. Нагорна О.В. Методичні рекомендації щодо організації та проведення виробничої логопедичної практики для студентів спеціальності 016 Спеціальна освіта. КРОПИВНИЦЬКИЙ: ФОП Піскова М. А., 2022. 43 с.
  3. Завітренко Д.Ж. Рацул А.Б. Нагорна О.В. Методичні рекомендації щодо підготовки, написання, оформлення та захисту курсових робіт. КРОПИВНИЦЬКИЙ: ФОП Піскова М. А., 2022. 28 с.
  4. Завітренко Д.Ж. Рацул А.Б. Нагорна О.В. Методичні рекомендації щодо організації та проведення виробничої логопедичної практики у ДНЗ для студентів спеціальності 016 Спеціальна освіта.

Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Нагорна О. В. Особливості впровадження  інклюзивної освіти в загальноосвітній простір. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип.174. С. 261-265.
  2. Нагорна О. В. Застосування технологій природотерапії для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки.  Вип.179. С.105-110.
  3. Нагорна О.В. Формування нової системи освіти для дітей з особливими освітніми потребами в закладах з інклюзивною формою навчання. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки.  Вип.180. С.194-198.
  4. Нагорна О. В. Технологічна культура як основа готовності фахівця інклюзивного закладу до професійної діяльності. Інноваційна педагогіка.  Вип.18, т.3. С.111-115.
  5. Нагорна О. В. Підготовка майбутніх фахівців до роботи в інклюзивному освітньому просторі. Інноваційна педагогіка. 2019. Вип.19, т.1. С.14-18.
  6. Нагорна О. В. Теоретичні аспекти визначення рівня сформованості технологічної культури майбутнього фахівця інклюзивного навчального закладу. Інноваційна педагогіка. 2020. Вип.21, т.2. С.65-69.
  7. Нагорна О. В. Визначення стану сформованості технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів.Наукові записки. Серія:Педагогічні науки. 2020. Вип.186. С.211-215.
  8. Нагорна О. В. Методика діагностики та моніторингу інклюзивної готовності педагогів. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки. 2019. №4(67). С.124-129.
  9. Нагорна О. В. Особливості реалізації технологічної культури в педагогічній діяльності майбутнього фахівця.Науковий журнал «Молодий вчений». 2019. №12 (76). С.103-107.