Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Дроботун Микола Миколайович

Кандидат педагогічних наук, доцент, Відмінник освіти України

Закінчив  факультет психології Московського державного університету ім. М.В.Ломоносова. Працював у Кіровоградському вищому льотному училищі цивільної авіації, одночасно захистив кандидатську дисертацію з педагогіки і отримав звання доцента.  З 1990 року працює  в нашому вузі і з 1994 р. по 2003 р., та 2005 р. по 2009 р. очолював кафедру психології.

Тема кандидатської дисертації: “Система пролонгованого відбору та індивідуальної психофізіологічної підготовки льотного складу” (Державний інститут фізичної культури ім. П.Ф. Лесгафта, м.Ленінград , 1986 р.).

Коло наукових інтересів: психологія особистості, психологія навчально-виховної діяльності, проблеми саморегуляції в навчальній діяльності, психодіагностика.

Навчально-методична робота: Дроботун М.М. веде лекційні курси дисципліни «Психологія» для студентів педагогічних спеціальностей факультету історії та права, а також для студентів спеціальностей «Політологія», «Правознавство». Має досвід викладання дисциплін «Психологія фізичного виховання», «Психодіагностика», «Психологія управління», «Психологія та етика ділового спілкування», керівництва виробничою практикою магістрантів спеціальності «Управління навчальним закладом». Здійснює керівництво курсовими роботами студентів з психології.  Є автором  методичних матеріалів з психології. Бере участь  у роботі кафедри,  спрямованої на удосконалення методичного забезпечення викладання психології в університеті.

Основні навчально-методичні та наукові праці:
Має понад 80 наукових праць, з них основні: «Деякі аспекти формування образу «Я» та психічне здоров’я», «Психодіагностика та розвиток пізнавальної сфери», «Психологія. Курс лекцій для студентів педуніверситету. Частина 1 (загальна психологія)», «Психологія. Курс лекцій для студентів педуніверситету. Частина 2 (вікова та педагогічна психологія)», « Психологія. Інструктивно-методичні матеріали для самостійної підготовки студентів до комплексного державного екзамену» (у співавторстві), «Психологічне консультування студентів-першокурсників у процесі адаптації до вузівської навчальної діяльності».